Detail uveřejnění

Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

17. 10. 2018 09:36

Uveřejnění

Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailNabídky k postupu N006_18_V00021688 - Nákup kancelářských potřeb pro KSZ Ústí nad Labem a příslušné okresy.zipExport dokumentace17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailOznámení o výběru dodavatele.pdfOznámení o výběru dodavatele17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailOznámení o výběru dodavatele.pdfOznámení o výběru dodavatele17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailOznámení o výběru dodavatele.pdfOznámení o výběru dodavatele17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailVýzva k podání nabídky.pdfVýzva k podání nabídky17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailVýzva k podání nabídky.pdfVýzva k podání nabídky17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailVýzva k podání nabídky.pdfVýzva k podání nabídky17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailVýzva k podání nabídky.pdfVýzva k podání nabídky17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný
DetailZáznam o výběru dodavatele AMH.pdfZáznam o výběru dodavatele17. 10. 2018 09:36Dokument není zavirovaný