Zajištění přijímání platebních karet pro pokladny Správy Pražského hradu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění přijímání platebních karet pro pokladny Správy Pražského hradu

Systémové číslo NEN

N006/18/V00003918

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2018-010379

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00003918

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

11 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

06. 04. 2018 14:20

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 05. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Kateřina

Příjmení

Hůtová

E-mail

katerina.hutova@hrad.cz

Telefon 1

+420 224373493

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění je závazek dodavatele zajistit, po dobu 4 let od uzavření smlouvy s vítězným uchazečem, prostřednictvím platebního terminálu přijímání platebních karet VISA, Eurocard/Mastercard, a Maestro na pokladnách Správy Pražského hradu a zajistit pro Správu Pražského hradu transakce učiněné prostřednictvím uvedených platebních karet a připsání takto učiněných transakcí na účet zadavatele. Součástí plnění dodavatele je také bezplatné poskytnutí (zapůjčení) potřebného počtu platebních terminálů (v současné době 19 ks), jejich instalace a propojení s pokladním systémem zadavatele, proškolení zaměstnanců zadavatele na jejich používání a poskytování potřebného servisu a poradenství alespoň v období od 8:00-18:00.

Kód z číselníku NIPEZ

66172000-6

Název z číselníku NIPEZ

Zpracování finančních transakcí a služby clearingových středisek

Kód z číselníku CPV

66172000-6

Název z číselníku CPV

Zpracování finančních transakcí a služby clearingových středisek

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZpracování finančních transakcí a služby zúčtovacího střediska66172000-6Zpracování finančních transakcí a služby zúčtovacího střediska

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 09. 2022 12:47Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 07. 2022 07:40Došlo k uveřejnění dokumentu SPH_775_2022 Dodatek.pdf.
Detail01. 03. 2022 09:58Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 03. 2019 11:37Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail12. 07. 2018 08:46Uveřejnění písemné zprávy
Detail10. 07. 2018 11:28Uveřejnění účastníků
Detail10. 07. 2018 11:28Uveřejnění výsledku
Detail04. 06. 2018 11:49Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru dodavatele dle §50.pdf.
Detail23. 04. 2018 09:57Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 04. 2018 12:45Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Evidence uveřejnění ve VVZ


12. 07. 2018 09:3016. 07. 2018 02:13F2018-023266Oznámení o výsledku zadávacího řízení
04. 04. 2018 00:0006. 04. 2018 00:00F2018-010379 Oznámení o zahájení zadávacího řízení