Zajištění cateringu na akce 27. a 28. října 2025

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění cateringu na akce 27. a 28. října 2025

Systémové číslo NEN

N006/25/V00009199

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00009199

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

2,400,000.00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

03/24/2025, 12:11 PM

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04/23/2025, 12:00 PM

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Tomáš

Příjmení

Vávra

E-mail

tomas.vavra@hrad.cz

Telefon 1

+420 224373423

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele provést pro zadavatele služby spočívající v zajištění cateringu na akcích zadavatele pořádaných ve dnech 27. a 28. října 2025 v areálu Pražského hradu. Dne 27. října 2025 se bude jednat o poskytování cateringových služeb při setkání s diplomatickým sborem, přičemž setkání je plánováno pro 200 osob. Dne 28. října 2025 se bude jednat o poskytování cateringových služeb pro setkání u příležitosti státního svátku, přičemž toto setkání je plánováno celkově pro 2000 osob. Akce bude rozdělena na podvečerní setkání pro 200 osob a recepci pro těchto 200 osob a dalších 1800 hostů, tedy recepce bude celkově pro 2000 osob. V rámci předmětu plnění bude také ze strany vybraného dodavatele zajištěn obsluhující a podpůrný personál, a to v minimálním počtu 100, který zároveň bude zahrnovat min. 15 žáků či studentů z odborné školy či škol. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění i poskytnutí inventáře pro výše uvedené služby, tzn. zejména poskytnutí skla, porcelánu, příborů, gastro nádob a gastro textilů (včetně variací dekorací) v dostatečném množství odpovídajícímu rozsahu akce. Vybraný dodavatel v rámci předmětu plnění zajistí taktéž ubrusy na jednotlivé stoly, jejich prostření a následný odvoz a vyprání. Bližší podmínky plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách. Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 2.400.000,- Kč (slovy: dva miliony čtyři sta tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota samotné smlouvy vzešlé z této veřejné zakázky bez vyhrazené změny závazku činí 2.300.000,- Kč (slovy: dva miliony tři sta tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota případných služeb poskytnutých v rámci vyhrazené změny závazku dle ustanovení § 100 odst. 1 ZZVZ činí 100.000,- Kč (slovy: sto tisíc korun českých) bez DPH. Prohlídka místa plnění proběhne dne 9. dubna 2025 od 09:30 hodin. Sraz případných zájemců o prohlídku bude na II. nádvoří Pražského hradu. Bližší informace o vstupu osob do areálu Pražského hradu jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Kód z číselníku NIPEZ

55520000-1

Název z číselníku NIPEZ

Zabezpečování stravovacích služeb (catering)

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

55520000-1

Název z číselníku CPV

Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky

Název předmětu

Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce55523000-2Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03/24/2025, 12:11 PMUveřejnění zadávacích podmínek