Zajištění cateringu na akce 27. a 28. října 2025
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění cateringu na akce 27. a 28. října 2025
Zadavatel
Správa Pražského hraduSystémové číslo NEN
N006/25/V00009199
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00009199
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
2,400,000.00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
03/24/2025, 12:11 PM
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
04/23/2025, 12:00 PM
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Tomáš
Příjmení
Vávra
tomas.vavra@hrad.cz
Telefon 1
+420 224373423
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele provést pro zadavatele služby spočívající v zajištění cateringu na akcích zadavatele pořádaných ve dnech 27. a 28. října 2025 v areálu Pražského hradu. Dne 27. října 2025 se bude jednat o poskytování cateringových služeb při setkání s diplomatickým sborem, přičemž setkání je plánováno pro 200 osob. Dne 28. října 2025 se bude jednat o poskytování cateringových služeb pro setkání u příležitosti státního svátku, přičemž toto setkání je plánováno celkově pro 2000 osob. Akce bude rozdělena na podvečerní setkání pro 200 osob a recepci pro těchto 200 osob a dalších 1800 hostů, tedy recepce bude celkově pro 2000 osob. V rámci předmětu plnění bude také ze strany vybraného dodavatele zajištěn obsluhující a podpůrný personál, a to v minimálním počtu 100, který zároveň bude zahrnovat min. 15 žáků či studentů z odborné školy či škol. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění i poskytnutí inventáře pro výše uvedené služby, tzn. zejména poskytnutí skla, porcelánu, příborů, gastro nádob a gastro textilů (včetně variací dekorací) v dostatečném množství odpovídajícímu rozsahu akce. Vybraný dodavatel v rámci předmětu plnění zajistí taktéž ubrusy na jednotlivé stoly, jejich prostření a následný odvoz a vyprání. Bližší podmínky plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách. Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 2.400.000,- Kč (slovy: dva miliony čtyři sta tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota samotné smlouvy vzešlé z této veřejné zakázky bez vyhrazené změny závazku činí 2.300.000,- Kč (slovy: dva miliony tři sta tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota případných služeb poskytnutých v rámci vyhrazené změny závazku dle ustanovení § 100 odst. 1 ZZVZ činí 100.000,- Kč (slovy: sto tisíc korun českých) bez DPH. Prohlídka místa plnění proběhne dne 9. dubna 2025 od 09:30 hodin. Sraz případných zájemců o prohlídku bude na II. nádvoří Pražského hradu. Bližší informace o vstupu osob do areálu Pražského hradu jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Kód z číselníku NIPEZ
55520000-1
Název z číselníku NIPEZ
Zabezpečování stravovacích služeb (catering)
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
55520000-1
Název z číselníku CPV
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
Název předmětu
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce | 55523000-2 | Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
03/24/2025, 12:11 PM | Uveřejnění zadávacích podmínek |