Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu

Systémové číslo NEN

N006/24/V00037242

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-057735

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00037242

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Užší řízení

Specifikace zadávacího řízení

užší řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

25 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 11. 2024 14:59

Specifikace podání


Lhůta pro podání žádostí o účast

07. 01. 2025 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Tomáš

Příjmení

Vávra

E-mail

tomas.vavra@hrad.cz

Telefon 1

+420 224373423

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele zhotovit pro zadavatele dílo, které spočívá v dodávce, montáži a zprovoznění technologických zařízení, prvků a kabeláže v souvislosti s revitalizací komplexního systému elektrické požární signalizace („EPS“) a doplnění instalace stávajících prvků automatického práškového hasebního systému („APHS“) a přístupového kartového systému („ACS“). Zprovoznění všech instalovaných technologických zařízení a prvků bude pouze lokální v rozsahu připojení na stávající nebo nově dodané řídící ústředny nebo jednotky a jejich naprogramování dle konkrétních požadavků zadavatele. Jejich následné integrace do stávajících nadstavbových řídích systémů není ze strany zadavatele požadována a není tak ani součástí předmětu plnění této veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v projektové dokumentaci, která je zpracována v režimu utajovaných informací („UI“) na stupeň „Důvěrné“ v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů („ZoUI“). Projektová dokumentace je uložena na Odboru bezpečnostním Kanceláře prezidenta republiky („OB KPR“). Kromě projektové dokumentace je zpracován i soupis prací a "Požárně bezpečnostním řešení“ pro tyto kolektory z roku 2019. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je dále zpracování podrobného projektu (dokumentace) skutečného provedení stavby na geodeticky zaměřených půdorysech kolektorů a štol Pražského hradu poskytnutých ze strany zadavatele OB KPR, a to v režimu UI na stupni „Důvěrné“ v souladu se ZoUI. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění veřejné zakázky i záruční servis, který v sobě musí zahrnovat minimálně: Opravy o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy havarijní vady do 12 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 48 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy běžné vady do 24 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 60 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o Případné vady díla, které budou uplatněny po dobu trvání záruční doby, odstraní vybraný dodavatel na vlastní náklady (přičemž odstraní vady v rámci záruční doby v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s odstraněním záruční vady, jako je např. doprava, náhradní díly apod.) ve výše uvedených lhůtách. Údržba a kontroly o Vybraný dodavatel bude provádět pravidelné revize, preventivní prohlídky, údržbu a kontroly funkčnosti systémů a zařízení v rozsahu požadavků a doporučení jednotlivých výrobců a v souladu s příslušnou platnou legislativou a příslušnými platnými technickými normami. o Vybraný dodavatel má povinnost si obstarat veškerý potřebný materiál a náhradní díly pro plnění údržby a oprav. o Vybraný dodavatel má taktéž povinnost zpracovat na celý průběh záruční doby podrobný harmonogram všech servisních činností, kontrol funkčnosti a revizí instalovaných zařízení, a to včetně jejich četnosti a rozsahu provedení. Bližší informace k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, jejích součástích a přílohách.

Kód z číselníku NIPEZ

31625100-4

Název z číselníku NIPEZ

Systémy pro detekci požáru

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

31625100-4

Název z číselníku CPV

Systémy pro detekci požáru

Název předmětu

Systémy pro detekci požáru

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailInstalace a montáž požárních systémů45312100-8Instalace a montáž požárních systémů
DetailInstalace a montáž zařízení požární ochrany45343000-3Instalace a montáž zařízení požární ochrany
DetailInstalace a montáž zařízení pro požární ochranu51700000-9Instalace a montáž zařízení pro požární ochranu
DetailOpravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů50413200-5Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
DetailSystémy pro požární poplach31625200-5Systémy pro požární poplach

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 11. 2024 14:59Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


18. 11. 2024 10:4719. 11. 2024 14:01F2024-057735Oznámení o zahájení zadávacího řízení – veřejná zakázka v oblasti obrany nebo bezpečnosti