Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu
Základní informace
Název zadávacího postupu
Revitalizace systému elektrické požární signalizace a doplnění stávající instalace automatického práškového hasebního systému a přístupového kartového systému v kolektorech Pražského hradu
Zadavatel
Správa Pražského hraduSystémové číslo NEN
N006/24/V00037242
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-057735
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00037242
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Užší řízení
Specifikace zadávacího řízení
užší řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
25 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 11. 2024 14:59
Specifikace podání
Lhůta pro podání žádostí o účast
07. 01. 2025 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Tomáš
Příjmení
Vávra
tomas.vavra@hrad.cz
Telefon 1
+420 224373423
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele zhotovit pro zadavatele dílo, které spočívá v dodávce, montáži a zprovoznění technologických zařízení, prvků a kabeláže v souvislosti s revitalizací komplexního systému elektrické požární signalizace („EPS“) a doplnění instalace stávajících prvků automatického práškového hasebního systému („APHS“) a přístupového kartového systému („ACS“). Zprovoznění všech instalovaných technologických zařízení a prvků bude pouze lokální v rozsahu připojení na stávající nebo nově dodané řídící ústředny nebo jednotky a jejich naprogramování dle konkrétních požadavků zadavatele. Jejich následné integrace do stávajících nadstavbových řídích systémů není ze strany zadavatele požadována a není tak ani součástí předmětu plnění této veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v projektové dokumentaci, která je zpracována v režimu utajovaných informací („UI“) na stupeň „Důvěrné“ v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů („ZoUI“). Projektová dokumentace je uložena na Odboru bezpečnostním Kanceláře prezidenta republiky („OB KPR“). Kromě projektové dokumentace je zpracován i soupis prací a "Požárně bezpečnostním řešení“ pro tyto kolektory z roku 2019. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je dále zpracování podrobného projektu (dokumentace) skutečného provedení stavby na geodeticky zaměřených půdorysech kolektorů a štol Pražského hradu poskytnutých ze strany zadavatele OB KPR, a to v režimu UI na stupni „Důvěrné“ v souladu se ZoUI. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění veřejné zakázky i záruční servis, který v sobě musí zahrnovat minimálně: Opravy o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy havarijní vady do 12 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 48 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o V případě opravy vady v záruční době je vybraný dodavatel povinen nastoupit k provádění opravy běžné vady do 24 hodin od nahlášení ze strany zadavatele a tuto opravu provést nejpozději do 60 hodin, pokud nebude sjednáno v daném případě jinak. o Případné vady díla, které budou uplatněny po dobu trvání záruční doby, odstraní vybraný dodavatel na vlastní náklady (přičemž odstraní vady v rámci záruční doby v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s odstraněním záruční vady, jako je např. doprava, náhradní díly apod.) ve výše uvedených lhůtách. Údržba a kontroly o Vybraný dodavatel bude provádět pravidelné revize, preventivní prohlídky, údržbu a kontroly funkčnosti systémů a zařízení v rozsahu požadavků a doporučení jednotlivých výrobců a v souladu s příslušnou platnou legislativou a příslušnými platnými technickými normami. o Vybraný dodavatel má povinnost si obstarat veškerý potřebný materiál a náhradní díly pro plnění údržby a oprav. o Vybraný dodavatel má taktéž povinnost zpracovat na celý průběh záruční doby podrobný harmonogram všech servisních činností, kontrol funkčnosti a revizí instalovaných zařízení, a to včetně jejich četnosti a rozsahu provedení. Bližší informace k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, jejích součástích a přílohách.
Kód z číselníku NIPEZ
31625100-4
Název z číselníku NIPEZ
Systémy pro detekci požáru
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
31625100-4
Název z číselníku CPV
Systémy pro detekci požáru
Název předmětu
Systémy pro detekci požáru
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Instalace a montáž požárních systémů | 45312100-8 | Instalace a montáž požárních systémů | ||
Instalace a montáž zařízení požární ochrany | 45343000-3 | Instalace a montáž zařízení požární ochrany | ||
Instalace a montáž zařízení pro požární ochranu | 51700000-9 | Instalace a montáž zařízení pro požární ochranu | ||
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů | 50413200-5 | Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů | ||
Systémy pro požární poplach | 31625200-5 | Systémy pro požární poplach |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 11. 2024 14:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
18. 11. 2024 10:47 | 19. 11. 2024 14:01 | F2024-057735 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – veřejná zakázka v oblasti obrany nebo bezpečnosti |