Kancelářské potřeby a drogistické zboží
Základní informace
Název zadávacího postupu
Kancelářské potřeby a drogistické zboží
Systémové číslo NEN
N006/19/V00003854
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ano
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2019-007740
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00003854
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
14 600 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 03. 2019 10:15
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
08. 04. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Martin
Příjmení
Bláha
blaham@psp.cz
Telefon 1
+420 257174067
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je dodávka tonerů, kancelářských potřeb a drogistického zboží (dále jen „zboží“) a konfigurace stávajícího programového vybavení účastníka zadávacího řízení pro potřeby realizace nákupů přes e-shop. Zadavatel bude na základě uzavřené smlouvy pořizovat zboží pro zajištění svého provozu. Zadavatel stanovil pro účely zadávacího řízení seznam položek nejčastěji pořizovaných, které uvedl v tabulce „Nabídkový formulář“. Těmito položkami specifikuje zadavatel předmět plnění veřejné zakázky tak, aby byl shodný pro všechny účastníky zadávacího řízení a umožňoval předložení vzájemně porovnatelných nabídek. V tabulce „Nabídkový formulář“ je uveden seznam položek nejčastěji nakupovaných tonerů, kancelářských potřeb a drogistického zboží pro každou část VZ, jednotlivé položky obsahují popis balení. Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené položky zboží v rámci „Nabídkového formuláře“ byly v souladu s technickou specifikací uvedenou zadavatelem, jednotková cena každé položky musí odpovídat specifikaci balení. Pokud účastník zadávacího řízení běžně dodává jiné balení, než je uvedeno v „Nabídkovém formuláři“, je třeba, aby jednotkovou cenu upravil (přepočítal) na velikost balení, které je uvedeno v „Nabídkovém formuláři“, a to proto, aby byla zajištěna vzájemná porovnatelnost jednotkových cen v jednotlivých nabídkách. Zadavatel může u vybraného dodavatele nakupovat i jiné obdobné položky, než jsou uvedeny v „Nabídkovém formuláři“. K tomu účelu bude zadavatel využívat internetový katalog účastníka zadávacího řízení v rámci jeho e-shopu. Požadavek zadavatele na nákup přes e-shop se považuje za objednávku zboží. Smlouvou uzavřenou s vybraným dodavatelem budou sjednány jednotkové ceny vybraného zboží podle tabulky „Nabídkový formulář“. Úprava jednotkových cen uvedených v tabulce „Nabídkový formulář“ je možná pouze za splnění podmínek podle odst. 11. těchto Zadávacích podmínek.
Kód z číselníku NIPEZ
30192000-1
Název z číselníku NIPEZ
Kancelářské potřeby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
30192000-1
Název z číselníku CPV
Kancelářské potřeby
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 12. 2022 14:09 | Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek č. 1 - MEFISTO - el. podpis_an.pdf. | |||
27. 05. 2019 11:48 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
27. 03. 2019 09:46 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
19. 03. 2019 09:47 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
11. 03. 2019 10:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
11. 03. 2019 10:16 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
27. 05. 2019 00:00 | 29. 05. 2019 00:00 | F2019-017701 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
07. 03. 2019 00:00 | 11. 03. 2019 00:00 | F2019-007740 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |