Zajištění udržitelnosti provozu Národní digitální knihovny

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění udržitelnosti provozu Národní digitální knihovny

Systémové číslo NEN

N006/16/V00001644

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

639921

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P16V00001644

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

290 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

07. 06. 2017 00:00

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 10. 2016 12:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10. 11. 2016 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. Ing.

Jméno

Michael

Příjmení

Šulc

Funkce/pracovní pozice

Vedoucí oddělení veřejných zakázek

E-mail

michael.sulc@nkp.cz

Telefon 1

+420 221663387

Telefon 2

+420 777316387

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění níže uvedených dodávek a služeb udržitelnosti projektu Národní digitální knihovny (dále jen „U-NDK“), a to ode dne uzavření smlouvy po následující 4 roky dle podmínek blíže smlouvou stanovených. Předmětem veřejné zakázky je provedení obnovy hardwarové infrastruktury Národní digitální knihovny včetně skenovacích zařízení a infrastruktury dlouhodobého úložiště, přirozené obnovy softwarové infrastruktury Národní digitální knihovny a komplexní zajištění služeb provozní podpory, údržby, dohledu a podpory hardwarového a softwarového vybavení digitalizační linky Národní digitální knihovny. Součástí plnění veřejné zakázky jsou rovněž související konzultační a rozvojové služby zaměřené především na navýšení stability provozu Národní digitální knihovny, konzultace dalšího rozvoje a zefektivnění provozních procesů infrastruktury Národní digitální knihovny s cílem snížení ekonomických a technických nároků a efektivního využívání zdrojů včetně datových úložišť. Předmět plnění se skládá z následujících: a) jednorázových dodávek a služeb; b) průběžně poskytovaných služeb; c) ad-hoc služeb dle požadavku zadavatele. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v přílohách 1-3 návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 ZD.

Kód z číselníku NIPEZ

30233000-1

Název z číselníku NIPEZ

Archivovací a čtecí zařízení

Kód z číselníku CPV

30233000-1

Název z číselníku CPV

Archivovací a čtecí zařízení

Textové pole pro popis místa plnění

Místa plnění veřejné zakázky jsou: • Národní knihovna České Republiky, Klementinum 190, 110 00 Praha 1; • Centrální depozitář, Sodomkova 2/1146, 102 00 Praha 15 – Hostivař; • Moravská zemská knihovna, Kounicova 65a, 601 87 Brno

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailArchivovací a čtecí zařízení30233000-1Archivovací a čtecí zařízení
DetailPéče o zařízení vyžadující počítačové operace72514100-2Péče o zařízení vyžadující počítačové operace
DetailSkenery pro počítačové využití 30216110-0Skenery pro počítačové využití
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií
DetailÚdržba a opravy programového vybavení72267000-4Údržba a opravy programového vybavení
DetailVýpočetní podpora a poradenské služby72600000-6Výpočetní podpora a poradenské služby
DetailZařízení pro zpracovávání dat30236200-4Zařízení pro zpracovávání dat

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 09. 2016 08:59Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 5 smlouvy - Predmetna baze pro poskytovani sluzeb.docx.25. 10. 2016 19:25Mgr. Ing. Michael Šulc
Detail15. 09. 2016 08:58Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 5 smlouvy - Predmetna baze pro poskytovani sluzeb.docx.25. 10. 2016 19:25Mgr. Ing. Michael Šulc
Detail15. 09. 2016 08:58Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 4 smlouvy - Soucinnost objednatele.docx.
Detail15. 09. 2016 08:57Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 4 smlouvy - Soucinnost objednatele.docx.
Detail15. 09. 2016 08:57Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 3 smlouvy - Specifikace Ad-hoc sluzeb.docx.
Detail15. 09. 2016 08:56Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 3 smlouvy - Specifikace Ad-hoc sluzeb.docx.
Detail15. 09. 2016 08:56Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 2 smlouvy - Specifikace průběžných služeb.docx.25. 10. 2016 19:28Mgr. Ing. Michael Šulc
Detail15. 09. 2016 08:55Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 2 smlouvy - Specifikace průběžných služeb.docx.25. 10. 2016 19:28Mgr. Ing. Michael Šulc
Detail15. 09. 2016 08:54Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 1 smlouvy - Specifikace jednorazovych dodavek a sluzeb v4.docx.25. 10. 2016 19:24Mgr. Ing. Michael Šulc
Detail15. 09. 2016 08:54Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha 1 smlouvy - Specifikace jednorazovych dodavek a sluzeb v4.docx.25. 10. 2016 19:24Mgr. Ing. Michael Šulc

Evidence uveřejnění ve VVZ


07. 06. 2017 00:0009. 06. 2017 00:00F2017-015109Oznámení o výsledku zadávacího řízení
13. 10. 2016 00:0017. 10. 2016 00:00F2016-000777
14. 09. 2016 00:0015. 09. 2016 00:007602011039921Oznámení o zakázce