Dodání čisticích prostředků do kávovarů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání čisticích prostředků do kávovarů

Systémové číslo NEN

N006/24/V00021471

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00021471

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 07. 2024 15:33

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

25. 07. 2024 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Čistící prostředky a vodní filtry do kávovarů dále viz příloha č. 1 této výzvy (zadávací podmínky) - Technická specifikace Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a musí obsahovat návod k obsluze v českém jazyce - nabízené zboží musí být plně kompatibilní s daným typem kávovaru - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - zadavatel nepřipouští částečné plnění veřejné zakázky - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@opcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39800000-0

Název z číselníku NIPEZ

Čisticí a lešticí výrobky

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39800000-0

Název z číselníku CPV

Čisticí a lešticí výrobky

Název předmětu

Čisticí a lešticí výrobky

Textové pole pro popis místa plnění

Sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice kontaktní osoba: Zdeňka Sofroňová; tel.: 731 553 015; 974 823 404

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 08. 2024 10:28Uveřejnění výsledku
Detail15. 08. 2024 10:28Uveřejnění účastníků
Detail29. 07. 2024 12:13Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail16. 07. 2024 15:33Uveřejnění zadávacích podmínek