Detail
Detail vysvětlení
Dotaz
Dobrý den, Obracíme se na vás se žádostí o upřesnění ZD k VZ „Poskytování servisní a materiálové podpory tiskových řešení“. Předmětem plnění má být zajištění servisní a materiálové podpory pro tisková zařízení. Konkrétně pro stávající Konica Minolta Bizhub C 284, Konica Minolta BIZHUB c 3350, HP LJ Enterprise 500 Color, HP Enterprise 700 Color a OKI MC 873. Tato zařízení patří do vyšší kategorie u které již vyžadují výrobci ,nebo jejich zastoupení v ČR (značek KM, HP a OKI) konkrétní úroveň partnerů pro prodej a především pro servis těchto zařízení. V ZD jsme nenašli zda budete před uzavřením smlouvy požadovat doložení certifikace pro servis předmětných zařízení? Nebo se může do tohoto VŘ přihlásit i tzv. garážový servis, který není pro servisní úkony na předmětných zařízeních vyškolen , nemá tedy ani přístup k originálním dílům pravidelné údržby a ani k originálním náhradním dílům? Děkuji za odpověď.
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zadavatel uvádí, že ve specifikaci předmětu jasně a zřetelně uvedl : „Dodávky výrobcem předepsaných originálních náhradních dílů (Objednatel má tímto na mysli materiál nový, nerenovovaný, nerepasovaný, nealternativní) na plánované pravidelné údržby, prohlídky, mimozáruční opravy a mimořádné servisní zásahy“. Z tohoto je naprosto jasné, že pokud výrobce zařízení bude požadovat pro dané zařízení certifikaci, tak aby mohl Dodavatel o toto zařízení se starat ve smyslu předmětu plnění, bude muset mít patřičnou certifikaci pro přístup k náhradním dílům.