Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

17. 01. 2018 13:42

Uveřejnění

Uveřejnění o zrušení

Detail uveřejnění zrušení


Datum a čas rozhodnutí o zrušení

17. 01. 2018 13:30

Odůvodnění zrušení

Důvodem zrušení výběrového řízení je skutečnost, že v zadávací dokumentaci je termín dodání stanoven do tří měsíců od podpisu kupní smlouvy, ale v příloze zadávací dokumentace , kterou je „Návrh kupní smlouvy“, je stanoven termín do 30. 4. 2018. V rámci vnitřního systému finančních kontrol byl tento fakt vyhodnocen jako potencionálně rozporuplný a to je jediným důvodem ke zrušení výběrového řízení.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailOznámení o zrušení zadávacího řízení.pdfOznámení o zrušení zadávacího řízení17. 01. 2018 13:42Dokument není zavirovaný
DetailOznámení o zrušení zadávacího řízení.pdfOznámení o zrušení zadávacího řízení17. 01. 2018 13:42Dokument není zavirovaný