KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD
Základní informace
Název zadávacího postupu
KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD
Zadavatel
Krajský soud v PrazeSystémové číslo NEN
N006/19/V00001046
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00001046
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum zrušení ZP
26. 02. 2019 13:00
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 01. 2019 10:17
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 03. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Vladimír
Příjmení
Tesař
vtesar@ksoud.pha.justice.cz
Telefon 1
+420 257005442
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupni projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP), inženýrské činnosti spočívající v zajištění pravomocného stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), spolupráce při výběru dodavatele a autorský dozor – vše v rozsahu dle zpracované studie „Krajský soud Praha – objekt F – Optimalizace funkčních potřeb“ společností DESIGN arcom s.r.o. (IČO: 271 76 975) ze dne 28.4.2017. Projektová dokumentace bude obsahovat veškeré náležitosti dle platné legislativy a bude obsahovat: • kompletní návrh a řešení stavebních úprav dle studie • kompletní návrh nových rozvodů v celém objektu kanalizace, vodovod, VZT, ÚT, rozvody plynu, elektro, slaboproud (telefonní rozvody PBX, síťové rozvody SSK, přístupové systémy ACS, kamerový systém CCTV) • kompletní návrh napojení objektu na areálové rozvody jednotlivých sítí • kompletní návrh nové kotelny v 1. PP vč. odkouření • kompletní návrh nového mobiliáře (nábytku) v 1-4. NP • kompletní návrh pojízdných regálů v archivech 1. PP Rozsah plnění: 1. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro stavební povolení - kompletní zpracování dle platné legislativy – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. Součástí musí být: • Stavebně-technický průzkum; • Geodetické zaměření – výškopis a polohopis; • Veškeré průzkumy, zaměření a zkoušky potřebné pro vypracování kompletní projektové dokumentace. 2. Inženýrská činnost – zajištění veškerých podkladů a vyjádření pro vydání Stavebního povolení a zajištění Stavebního povolení vč. správních poplatků – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. 3. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro provádění stavby – kompletní zpracování dle platné legislativy (vč. zapracování podmínek SP a kompletně zpracovaného slepého výkazu výměr a kontrolního rozpočtu) – předpoklad realizace 4Q/2019 4. Spolupráce při výběru dodavatele – zajištění odpovědí na odborné „žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace“ při postupu zadání veřejné zakázky na zhotovitele stavby, posouzení úplnosti nabídky zhotovitele stavby – předpoklad realizace 4Q/2019 5. Autorský dozor – předpoklad realizace 1Q/2020-2Q/2021 6. Rozsah odevzdání díla: • DSP - 1x výtisk v papírové podobě vč. originálu podání žádosti o stavební povolení a kompletní dokladové části (vyjádření účastníků a dotčených orgánů) - 1x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě + kompletní dokladová část ve formátu PDF) - 1x výtisk v papírové podobě – potvrzená dokumentace stavebním úřadem vč. originálu Stavebního povolení vč. nabytí právní moci a „štítku STAVBA POVOLENA“ • PDPS - 5x výtisk v papírové podobě - 2x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) - 2x CD (kompletní PD ve formátech DOC, XLS a DWG v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) Termíny plnění: • DSP + podání žádosti o Stavební povolení – max. do 180 dní od nabytí účinnosti smlouvy • PDPS – do 4 týdnů od nabytí právní moci Stavebního povolení • Součinnost při VŘ – v průběhu VŘ na dodavatele stavby • AD – po dobu realizace stavby – předpoklad 15 měsíců Záruka: • 36 měsíců Fakturace: 1. dílčí faktura po odevzdání DSP vč. kompletní dokladové části a vč. podané žádosti o Stavební povolení 2. dílčí faktura po odevzdání PDPS 3. dílčí faktura po dokončení stavby (Autorského dozoru). Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen závazným návrhem Smlouvy o dílo.
Kód z číselníku NIPEZ
71322000-1
Název z číselníku NIPEZ
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
71322000-1
Název z číselníku CPV
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací | 71322000-1 | Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 03. 2019 13:45 | Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvetleni zadavaci dokumentace za dne 7.2.2019.pdf. | |||
07. 03. 2019 13:23 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
05. 03. 2019 14:06 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
26. 02. 2019 13:12 | Uveřejnění o zrušení | |||
14. 02. 2019 13:29 | Uveřejnění oznámení o rozhodnutí o námitce | |||
12. 02. 2019 11:16 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 02. 2019 11:02 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
12. 02. 2019 10:17 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 02. 2019 10:16 | Došlo k uveřejnění dokumentu Zmena zadavaci dokumentace II.pdf. | |||
12. 02. 2019 09:50 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |