KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD

Základní informace


Název zadávacího postupu

KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD

Systémové číslo NEN

N006/19/V00001046

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00001046

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum zrušení ZP

26. 02. 2019 13:00

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 01. 2019 10:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 03. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Vladimír

Příjmení

Tesař

E-mail

vtesar@ksoud.pha.justice.cz

Telefon 1

+420 257005442

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupni projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP), inženýrské činnosti spočívající v zajištění pravomocného stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), spolupráce při výběru dodavatele a autorský dozor – vše v rozsahu dle zpracované studie „Krajský soud Praha – objekt F – Optimalizace funkčních potřeb“ společností DESIGN arcom s.r.o. (IČO: 271 76 975) ze dne 28.4.2017. Projektová dokumentace bude obsahovat veškeré náležitosti dle platné legislativy a bude obsahovat: • kompletní návrh a řešení stavebních úprav dle studie • kompletní návrh nových rozvodů v celém objektu kanalizace, vodovod, VZT, ÚT, rozvody plynu, elektro, slaboproud (telefonní rozvody PBX, síťové rozvody SSK, přístupové systémy ACS, kamerový systém CCTV) • kompletní návrh napojení objektu na areálové rozvody jednotlivých sítí • kompletní návrh nové kotelny v 1. PP vč. odkouření • kompletní návrh nového mobiliáře (nábytku) v 1-4. NP • kompletní návrh pojízdných regálů v archivech 1. PP Rozsah plnění: 1. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro stavební povolení - kompletní zpracování dle platné legislativy – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. Součástí musí být: • Stavebně-technický průzkum; • Geodetické zaměření – výškopis a polohopis; • Veškeré průzkumy, zaměření a zkoušky potřebné pro vypracování kompletní projektové dokumentace. 2. Inženýrská činnost – zajištění veškerých podkladů a vyjádření pro vydání Stavebního povolení a zajištění Stavebního povolení vč. správních poplatků – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. 3. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro provádění stavby – kompletní zpracování dle platné legislativy (vč. zapracování podmínek SP a kompletně zpracovaného slepého výkazu výměr a kontrolního rozpočtu) – předpoklad realizace 4Q/2019 4. Spolupráce při výběru dodavatele – zajištění odpovědí na odborné „žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace“ při postupu zadání veřejné zakázky na zhotovitele stavby, posouzení úplnosti nabídky zhotovitele stavby – předpoklad realizace 4Q/2019 5. Autorský dozor – předpoklad realizace 1Q/2020-2Q/2021 6. Rozsah odevzdání díla: • DSP - 1x výtisk v papírové podobě vč. originálu podání žádosti o stavební povolení a kompletní dokladové části (vyjádření účastníků a dotčených orgánů) - 1x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě + kompletní dokladová část ve formátu PDF) - 1x výtisk v papírové podobě – potvrzená dokumentace stavebním úřadem vč. originálu Stavebního povolení vč. nabytí právní moci a „štítku STAVBA POVOLENA“ • PDPS - 5x výtisk v papírové podobě - 2x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) - 2x CD (kompletní PD ve formátech DOC, XLS a DWG v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) Termíny plnění: • DSP + podání žádosti o Stavební povolení – max. do 180 dní od nabytí účinnosti smlouvy • PDPS – do 4 týdnů od nabytí právní moci Stavebního povolení • Součinnost při VŘ – v průběhu VŘ na dodavatele stavby • AD – po dobu realizace stavby – předpoklad 15 měsíců Záruka: • 36 měsíců Fakturace: 1. dílčí faktura po odevzdání DSP vč. kompletní dokladové části a vč. podané žádosti o Stavební povolení 2. dílčí faktura po odevzdání PDPS 3. dílčí faktura po dokončení stavby (Autorského dozoru). Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen závazným návrhem Smlouvy o dílo.

Kód z číselníku NIPEZ

71322000-1

Název z číselníku NIPEZ

Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

71322000-1

Název z číselníku CPV

Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTechnické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací71322000-1Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail07. 03. 2019 13:45Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvetleni zadavaci dokumentace za dne 7.2.2019.pdf.
Detail07. 03. 2019 13:23Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail05. 03. 2019 14:06Uveřejnění písemné zprávy
Detail26. 02. 2019 13:12Uveřejnění o zrušení
Detail14. 02. 2019 13:29Uveřejnění oznámení o rozhodnutí o námitce
Detail12. 02. 2019 11:16Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 02. 2019 11:02Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail12. 02. 2019 10:17Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 02. 2019 10:16Došlo k uveřejnění dokumentu Zmena zadavaci dokumentace II.pdf.
Detail12. 02. 2019 09:50Uveřejnění změn na zadávacím postupu