Detail

Detail vysvětlení


Text vysvětlení zadávací dokumentace

ZMĚNA ZADÁVACÍ DOKUMENTACE – návrh Kupní smlouvy ZADAVATEL: Krajský soud v Praze Sídlem: náměstí Kinských 234/5, 150 75 Praha 5 Zastoupený: JUDr. Ljubomír Drápal, předseda soudu IČO: 00215678 VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: KS Praha – IT Asset Management Výše uvedený zadavatel v souladu s ustanovením § 99 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“), sděluje následující změnu zadávací dokumentace vztahující se k výše uvedené veřejné zakázce. V návrhu Kupní smlouvy se mění článek VI. odstavec 7. takto: Pokud kupující uplatní vadu včas, je prodávající povinen zjištěnou vadu odstranit v přiměřené lhůtě ode dne jejího oznámení odpovědné osobě dle odst. 6 tohoto článku, a to způsobem, jenž si kupující v souladu s § 2106 a § 2017 občanského zákoníku zvolil. Prodávající nese veškeré náklady spojené s odstraňováním vad, a to včetně nákladů s případnou přepravou předmětu koupě. Lhůta pro odstranění vady může být kupujícím na žádost prodávajícího prodloužena. S pozdravem Mgr. Vladimír Tesař oddělení veřejných zakázek Krajský soud v Praze Tel: +420 257 005 442 e-mail: vtesar@ksoud.pha.justice.cz