Vypracování projektové dokumentace – infrastruktura pro bydlení v Olešence
Základní informace
Název zadávacího postupu
Vypracování projektové dokumentace – infrastruktura pro bydlení v Olešence
Zadavatel
Obec OlešenkaSystémové číslo NEN
N006/24/V00029852
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00029852
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 09. 2024 08:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Martin
Příjmení
Čada
cada@eav.cz
Telefon 1
+420 739338954
Telefon 2
+420 739338954
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupních níže uvedených, zajištění vydání pravomocného stavebního povolení nebo pravomocného rozhodnutí ve spojeném územním a stavebním řízení, výkon autorského dozoru, spolupráce při výběru dodavatele, zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí při uvedení stavby do užívání pro akci vybudování infrastruktury pro výstavbu samostatně stojících rodinných domů, řadových domů a bytového domu v obci Olešenka. Blíže jsou veškeré požadavky specifikovány v přiložené územní studii s názvem „Územní studie Olešenka Z2, Z3, Z9, Z10 a Z11“, kterou vypracoval Projektový ateliér AJV – Ing. arch. Jiří Vohralík, Čajkovského 37, 586 01 Jihlava, IČO: 08842809 ve spolupráci s Ing. arch. Tomášem Lakomým. ZADAVATEL UPOZORŇUJE, ŽE PŘEDMĚTEM VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE BUDE POUZE ČÁST PARCEL, KTERÉ SE NACHÁZEJÍ NA POZEMCÍCH VE VLASTNICTVÍ OBCE OLEŠENKA A PŘÍSTUPOVÉ KOMUNIKACE – VIZ. DOKUMENT „12 MAJETKOVÉ VZTAHU“, KTERÝ JE SOUČÁSTÍ ÚZEMNÍ STUDIE. Konkrétně je předmětem veřejné zakázky vypracování projektové dokumentace v těchto stupních: 1. stupeň dokumentace – Dokumentace pro územní a stavební řízení („DUR“ a „DSP“) v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s vyhláškou č 131/2024, o dokumentaci staveb, a to včetně položkového rozpočtu. Je na Zhotoviteli (dodavateli), zdali dokumentaci DUR a DSP provede jako společnou dokumentaci pro vydání společného povolení. 2. stupeň dokumentace – Prováděcí projektová dokumentace (podklad pro výběr zhotovitele a realizaci – „PDPS“) v úrovni dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky č. 131/2024, vč. soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. a vyhl. č. 169/2016 Sb. V projektové dokumentaci budou zapracovány veškeré požadavky vyplývající z rozhodnutí a závazných stanovisek územního a stavebního řízení. Součástí bude vypracování kompletního a úplného soupisu prací a výkazu výměr, dodávek a služeb s výkazem výměr, oceněného i neoceněného, vypracovaného dle aktuálně platných vyhlášek a dalších předpisů. Dále je předmětem veřejné zakázky: Zajištění vydání pravomocného stavebního povolení nebo pravomocného rozhodnutí ve spojeném územním a stavebním řízení Vybraný dodavatel je povinen zajistit veškerá potřebná vyjádření všech dotčených orgánů a vést s nimi i s místně příslušným stavebním úřadem veškerá potřebná jednání a komunikaci. Obsah nutných vyjádření, stanovisek a případných povolení k realizaci stavby je dodavatel povinen zapracovat do PD. Spolupráce při výběru dodavatele, kontrola soupisu prací v nabídkách Spolupráce s objednatelem v průběhu zadávacího řízení na zhotovitele stavby, zodpovězení dodatečných dotazů účastníků zadávacího řízení k projektové dokumentaci stavby včetně soupisu prací a výkazu výměr, a to ve lhůtě dvou pracovních dnů od doručení dotazu objednatelem. Za doručení dotazu objednatele se považuje i doručení dotazu prostřednictvím elektronické pošty (emailem). Výkon autorského dozoru při realizaci stavby Spolupráce po dokončení stavby a uvedení stavby do užívání, tj. zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí Účast při kolaudačním řízení stavby, dohled nad odstraněním zjištěných vad a nedodělků ve stanovené lhůtě a kvalitě, spolupráce při zpracování posudků a kontrolních měření předkládaných při kolaudaci stavby. Vybraný dodavatel je povinen zajistit veškerá potřebná vyjádření všech dotčených orgánů a vést s nimi i s místně příslušným stavebním úřadem veškerá potřebná jednání a komunikaci. Součástí zpracování projektové dokumentace je také povinnost svolávat pravidelné kontrolní dny během zpracování projektové dokumentace, a to dle potřeby. Na těchto kontrolních dnech bude projektant zadavatele seznamovat s průběhem projekčních prací a souvisejících inženýrských činností, dále budou předkládána zadavateli k výběru nebo odsouhlasení různá technická a materiálová řešení. Z každého kontrolního dne bude učiněn písemný zápis podepsaný jak zadavatelem, tak dodavatelem (projektantem).
Kód z číselníku NIPEZ
71000000-8
Název z číselníku NIPEZ
Architektonické, stavební, technické a inspekční služby
Kód z číselníku CPV
71000000-8
Název z číselníku CPV
Architektonické, stavební, technické a inspekční služby
Název předmětu
Architektonické, stavební, technické a inspekční služby
Textové pole pro popis místa plnění
severní okraj obce Olešenka, Obec Olešenka, Kraj Vysočina
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 09. 2024 08:59 | Uveřejnění výsledku |