Vypracování projektové dokumentace – infrastruktura pro bydlení v Olešence

Základní informace


Název zadávacího postupu

Vypracování projektové dokumentace – infrastruktura pro bydlení v Olešence

Systémové číslo NEN

N006/24/V00029852

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00029852

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 09. 2024 08:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Martin

Příjmení

Čada

E-mail

cada@eav.cz

Telefon 1

+420 739338954

Telefon 2

+420 739338954

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupních níže uvedených, zajištění vydání pravomocného stavebního povolení nebo pravomocného rozhodnutí ve spojeném územním a stavebním řízení, výkon autorského dozoru, spolupráce při výběru dodavatele, zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí při uvedení stavby do užívání pro akci vybudování infrastruktury pro výstavbu samostatně stojících rodinných domů, řadových domů a bytového domu v obci Olešenka. Blíže jsou veškeré požadavky specifikovány v přiložené územní studii s názvem „Územní studie Olešenka Z2, Z3, Z9, Z10 a Z11“, kterou vypracoval Projektový ateliér AJV – Ing. arch. Jiří Vohralík, Čajkovského 37, 586 01 Jihlava, IČO: 08842809 ve spolupráci s Ing. arch. Tomášem Lakomým. ZADAVATEL UPOZORŇUJE, ŽE PŘEDMĚTEM VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE BUDE POUZE ČÁST PARCEL, KTERÉ SE NACHÁZEJÍ NA POZEMCÍCH VE VLASTNICTVÍ OBCE OLEŠENKA A PŘÍSTUPOVÉ KOMUNIKACE – VIZ. DOKUMENT „12 MAJETKOVÉ VZTAHU“, KTERÝ JE SOUČÁSTÍ ÚZEMNÍ STUDIE. Konkrétně je předmětem veřejné zakázky vypracování projektové dokumentace v těchto stupních: 1. stupeň dokumentace – Dokumentace pro územní a stavební řízení („DUR“ a „DSP“) v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s vyhláškou č 131/2024, o dokumentaci staveb, a to včetně položkového rozpočtu. Je na Zhotoviteli (dodavateli), zdali dokumentaci DUR a DSP provede jako společnou dokumentaci pro vydání společného povolení. 2. stupeň dokumentace – Prováděcí projektová dokumentace (podklad pro výběr zhotovitele a realizaci – „PDPS“) v úrovni dokumentace pro provádění stavby dle vyhlášky č. 131/2024, vč. soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. a vyhl. č. 169/2016 Sb. V projektové dokumentaci budou zapracovány veškeré požadavky vyplývající z rozhodnutí a závazných stanovisek územního a stavebního řízení. Součástí bude vypracování kompletního a úplného soupisu prací a výkazu výměr, dodávek a služeb s výkazem výměr, oceněného i neoceněného, vypracovaného dle aktuálně platných vyhlášek a dalších předpisů. Dále je předmětem veřejné zakázky: Zajištění vydání pravomocného stavebního povolení nebo pravomocného rozhodnutí ve spojeném územním a stavebním řízení Vybraný dodavatel je povinen zajistit veškerá potřebná vyjádření všech dotčených orgánů a vést s nimi i s místně příslušným stavebním úřadem veškerá potřebná jednání a komunikaci. Obsah nutných vyjádření, stanovisek a případných povolení k realizaci stavby je dodavatel povinen zapracovat do PD. Spolupráce při výběru dodavatele, kontrola soupisu prací v nabídkách Spolupráce s objednatelem v průběhu zadávacího řízení na zhotovitele stavby, zodpovězení dodatečných dotazů účastníků zadávacího řízení k projektové dokumentaci stavby včetně soupisu prací a výkazu výměr, a to ve lhůtě dvou pracovních dnů od doručení dotazu objednatelem. Za doručení dotazu objednatele se považuje i doručení dotazu prostřednictvím elektronické pošty (emailem). Výkon autorského dozoru při realizaci stavby Spolupráce po dokončení stavby a uvedení stavby do užívání, tj. zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí Účast při kolaudačním řízení stavby, dohled nad odstraněním zjištěných vad a nedodělků ve stanovené lhůtě a kvalitě, spolupráce při zpracování posudků a kontrolních měření předkládaných při kolaudaci stavby. Vybraný dodavatel je povinen zajistit veškerá potřebná vyjádření všech dotčených orgánů a vést s nimi i s místně příslušným stavebním úřadem veškerá potřebná jednání a komunikaci. Součástí zpracování projektové dokumentace je také povinnost svolávat pravidelné kontrolní dny během zpracování projektové dokumentace, a to dle potřeby. Na těchto kontrolních dnech bude projektant zadavatele seznamovat s průběhem projekčních prací a souvisejících inženýrských činností, dále budou předkládána zadavateli k výběru nebo odsouhlasení různá technická a materiálová řešení. Z každého kontrolního dne bude učiněn písemný zápis podepsaný jak zadavatelem, tak dodavatelem (projektantem).

Kód z číselníku NIPEZ

71000000-8

Název z číselníku NIPEZ

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Kód z číselníku CPV

71000000-8

Název z číselníku CPV

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Název předmětu

Architektonické, stavební, technické a inspekční služby

Textové pole pro popis místa plnění

severní okraj obce Olešenka, Obec Olešenka, Kraj Vysočina

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 09. 2024 08:59Uveřejnění výsledku