Zajištění úklidových prací a svozu odpadu v rámci projektu DOLNÍ NÁDRAŽÍ

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění úklidových prací a svozu odpadu v rámci projektu DOLNÍ NÁDRAŽÍ

Systémové číslo NEN

N006/19/V00009448

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00009448

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 04. 2019 19:06

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

15. 04. 2019 11:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vendula

Příjmení

Krbečková

E-mail

krbeckova@ticbrno.cz

Telefon 1

+420 773776396

Předmět


Popis předmětu

Popis předmětu veřejné zakázky na služby: Zajištění úklidových prací včetně svozů veškerých odpadů z areálu Dolního nádraží v Brně po dobu trvání projektu, a to: Termín zahájení plnění: 6. května 2019 Termín ukončení plnění: 1. listopadu 2019 Technické zabezpečení na místě plnění v čase od 10.00 do 22.00: 4x denně (vč. státních svátků a víkendů) Prostor čekárny - vysátí/zametení a vlhké stírání podlahových ploch - setření prachu ze zařizovacích předmětů - leštění prosklených částí vstupních dveří a prosklených dveří mezi jednotlivými kontejnery - mytí jídelních stolů - mytí židlí a jejich srovnání - vysypání odpadkových košů, shromažďování odpadu na určeném místě k odvozu Venkovní prostory - vysbírání nečistot ze štěrkového povrchu mimo jídelní oblast, kterou si udržují provozovatelé food trucků - zametení dřevěných teras 1x denně (dle provozní doby) Kontejner „výstava“ a kontejner „prezentace“ - vysátí/zametení a vlhké stírání podlahových ploch - leštění prosklených částí vstupních dveří a prosklených dveří mezi jednotlivými kontejnery - leštění vitrín a případných dalších exponátů Venkovní prostory - výměna pytlů v odpadkových koších a omývání vnějších částí odpadkových košů (dodání igelitových pytlů na výměnu). 1x za 2 týdny - kompletní mytí všech prosklených ploch (prosklené kontejnerové stěny i prosklené příčky). Přistavení • Svoz komunálního odpadu z místa plnění zakázky v četnosti 1x denně, (navrhovaný termín: se začátkem nebo koncem provozní doby), mimořádný termín svozu odpadu v případě telefonického požadavku oprávněné osoby objednatele. • Závěrečný úklid a přistavení velkoobjemového kontejneru na svoz odpadu z areálu dolního nádraží, který proběhne 1. listopadu. 2019 Organizační zabezpečení na místě plnění: Zajištění mobilního zametače, který bude po celou dobu konání akce průběžně provádět práce a služby spojené se zabezpečením čistoty areálu dolního nádraží. Průběžné čištění povrchů jídelních stolů v areálu Dolního nádraží, a to vždy v 12,00 hod. a v 16,00 hod. Mimořádné čištění jídelních stolů v případě telefonického požadavku oprávněné osoby objednatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na případné doplnění či změnu v počtech sběrných nádob a termínech svozů odpadu a úklidů dle aktuální potřeby akce.

Kód z číselníku NIPEZ

90910000-9

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové a čisticí služby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

90910000-9

Název z číselníku CPV

Úklidové služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailÚklidové a čisticí služby90910000-9Úklidové služby

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 04. 2019 19:06Uveřejnění zadávacích podmínek