Zajištění úklidových prací a svozu odpadu v rámci projektu DOLNÍ NÁDRAŽÍ
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění úklidových prací a svozu odpadu v rámci projektu DOLNÍ NÁDRAŽÍ
Zadavatel
TIC BRNO, příspěvková organizaceSystémové číslo NEN
N006/19/V00009448
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00009448
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 04. 2019 19:06
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 04. 2019 11:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Vendula
Příjmení
Krbečková
krbeckova@ticbrno.cz
Telefon 1
+420 773776396
Předmět
Popis předmětu
Popis předmětu veřejné zakázky na služby: Zajištění úklidových prací včetně svozů veškerých odpadů z areálu Dolního nádraží v Brně po dobu trvání projektu, a to: Termín zahájení plnění: 6. května 2019 Termín ukončení plnění: 1. listopadu 2019 Technické zabezpečení na místě plnění v čase od 10.00 do 22.00: 4x denně (vč. státních svátků a víkendů) Prostor čekárny - vysátí/zametení a vlhké stírání podlahových ploch - setření prachu ze zařizovacích předmětů - leštění prosklených částí vstupních dveří a prosklených dveří mezi jednotlivými kontejnery - mytí jídelních stolů - mytí židlí a jejich srovnání - vysypání odpadkových košů, shromažďování odpadu na určeném místě k odvozu Venkovní prostory - vysbírání nečistot ze štěrkového povrchu mimo jídelní oblast, kterou si udržují provozovatelé food trucků - zametení dřevěných teras 1x denně (dle provozní doby) Kontejner „výstava“ a kontejner „prezentace“ - vysátí/zametení a vlhké stírání podlahových ploch - leštění prosklených částí vstupních dveří a prosklených dveří mezi jednotlivými kontejnery - leštění vitrín a případných dalších exponátů Venkovní prostory - výměna pytlů v odpadkových koších a omývání vnějších částí odpadkových košů (dodání igelitových pytlů na výměnu). 1x za 2 týdny - kompletní mytí všech prosklených ploch (prosklené kontejnerové stěny i prosklené příčky). Přistavení • Svoz komunálního odpadu z místa plnění zakázky v četnosti 1x denně, (navrhovaný termín: se začátkem nebo koncem provozní doby), mimořádný termín svozu odpadu v případě telefonického požadavku oprávněné osoby objednatele. • Závěrečný úklid a přistavení velkoobjemového kontejneru na svoz odpadu z areálu dolního nádraží, který proběhne 1. listopadu. 2019 Organizační zabezpečení na místě plnění: Zajištění mobilního zametače, který bude po celou dobu konání akce průběžně provádět práce a služby spojené se zabezpečením čistoty areálu dolního nádraží. Průběžné čištění povrchů jídelních stolů v areálu Dolního nádraží, a to vždy v 12,00 hod. a v 16,00 hod. Mimořádné čištění jídelních stolů v případě telefonického požadavku oprávněné osoby objednatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na případné doplnění či změnu v počtech sběrných nádob a termínech svozů odpadu a úklidů dle aktuální potřeby akce.
Kód z číselníku NIPEZ
90910000-9
Název z číselníku NIPEZ
Úklidové a čisticí služby
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
90910000-9
Název z číselníku CPV
Úklidové služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Úklidové a čisticí služby | 90910000-9 | Úklidové služby |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 04. 2019 19:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek |