Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA

Systémové číslo NEN

N006/24/V00027323

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00027323

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

160 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 10. 2024 13:24

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jan

Příjmení

Sixta

E-mail

sixta@mpo.cz

Telefon 1

+420 224852094

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců moldavské veřejné správy, kteří se přijedou seznámit s českými zkušenostmi s implementací legislativy zvané RIA (Regulatory Impact Assessment) v souvislosti s legislativou EU. Delegace se zúčastní řady jednání na Úřadu vlády a v budově MPO, dále zasedání komise a setká se se zástupci soukromého sektoru. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v hotelu v Praze Celkem 16 pokoj/noc v termínovém rozpětí 1.10. až 5.10., přičemž je požadován 4x jednolůžkový pokoj pro celkem 4 osoby na 4 noci. Minimální úroveň hotelu 4* se snídaní v oblasti Praha 1 (Malá Strana, přibližně oblast Klárov). - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 15 000 Kč na osobu, celkem pro 4 osoby. Jedná se o letecký spoj z Kišiněva do Prahy a zpět z Prahy do Kišiněva. Preference přímých letů a letů méně náročných na přestupování a čekání na let navazující. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, fakturu vystavenou účastníkem, nebo částku v hotovosti. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod (celkem tedy 5-6 osob) z letiště 1.10. do hotelu v Praze a následně odvezení skupiny z hotelu na letiště 5.10. Dodavatel také zakoupí pro každého hosta 3denní jízdenku na pražskou MHD (1 jízdenka na 3 dny dle ceníku dopravních podniků za 330 Kč). - Strava Všem účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.-4.10. Celkem se jedná o diety na 3 dny pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Praha, ČR

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 10. 2024 13:24Uveřejnění výsledku
Detail10. 10. 2024 13:24Uveřejnění účastníků