Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA
Základní informace
Název zadávacího postupu
Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/24/V00027323
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00027323
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
dynamický nákupní systém
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
160 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 10. 2024 13:24
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jan
Příjmení
Sixta
sixta@mpo.cz
Telefon 1
+420 224852094
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců moldavské veřejné správy, kteří se přijedou seznámit s českými zkušenostmi s implementací legislativy zvané RIA (Regulatory Impact Assessment) v souvislosti s legislativou EU. Delegace se zúčastní řady jednání na Úřadu vlády a v budově MPO, dále zasedání komise a setká se se zástupci soukromého sektoru. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v hotelu v Praze Celkem 16 pokoj/noc v termínovém rozpětí 1.10. až 5.10., přičemž je požadován 4x jednolůžkový pokoj pro celkem 4 osoby na 4 noci. Minimální úroveň hotelu 4* se snídaní v oblasti Praha 1 (Malá Strana, přibližně oblast Klárov). - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 15 000 Kč na osobu, celkem pro 4 osoby. Jedná se o letecký spoj z Kišiněva do Prahy a zpět z Prahy do Kišiněva. Preference přímých letů a letů méně náročných na přestupování a čekání na let navazující. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, fakturu vystavenou účastníkem, nebo částku v hotovosti. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod (celkem tedy 5-6 osob) z letiště 1.10. do hotelu v Praze a následně odvezení skupiny z hotelu na letiště 5.10. Dodavatel také zakoupí pro každého hosta 3denní jízdenku na pražskou MHD (1 jízdenka na 3 dny dle ceníku dopravních podniků za 330 Kč). - Strava Všem účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.-4.10. Celkem se jedná o diety na 3 dny pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Textové pole pro popis místa plnění
Praha, ČR
Položky předmětu
Místo plnění
CZZZZ | Extra-Regio |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P23V00033782
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 10. 2024 13:24 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 10. 2024 13:24 | Uveřejnění účastníků |