Incomingová mise č. 11/24 na vzdělávací pobyt v oblasti mlékárenství
Základní informace
Název zadávacího postupu
Incomingová mise č. 11/24 na vzdělávací pobyt v oblasti mlékárenství
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/24/V00024031
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00024031
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
dynamický nákupní systém
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
360 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
03. 09. 2024 13:30
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jan
Příjmení
Sixta
sixta@mpo.cz
Telefon 1
+420 224852094
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise moldavských zástupců Projektové implementační jednotky (PIU) projektu EU zvaného Fruit Garden of Moldova, který slouží na finanční podporu Moldavska v oblasti zemědělství. Tato mise je první z řady plánovaných návštěv PIU. Hosté se zúčastní návštěvy mlékárenských podniků, stájí a výroben technologií v okolí Brna a navštíví univerzitu v Brně. Misi zakončí dnem v Praze. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování • v hotelu v Brně Celkem 36 pokoj/noc v termínovém rozpětí 2.9. až 6.9. pro 9 osob (7 hostů + doprovod na 4 noci), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. Preferenčně blízkost Mendelovy univerzity v Brně. • 2) v hotelu v Praze Celkem 7 pokoj/noc v termínovém rozpětí 6.9. až 7.9. pro 7 osob (7 hostů mise na 1 noc), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Položka zahrnuje dopravu letadlem na trase Kišiněv-Praha a Praha-Kišiněv. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem či náklady v hotovosti na místě. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně na 15.000 Kč/osoba s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy na exkurze pro 10 osob v těchto dnech a na těchto trasách: • 2.9. – odvoz skupiny z letiště v Praze do hotelu v Brně. Časy budou upřesněny dle letenek a času příletu. • 3.9. – vyzvednutí skupiny v ranních hodinách a celodenní ježdění po okolí Brna na exkurze po podnicích. Plánovaná trasa: Vysočina, oblast pod Orlickými horami, mlékárna v Chocni, opět oblast pod Orlickými horami, večer návrat do Brna. Řidič po celou dobu dne musí být přítomen na přejezdy. Odhadovaný čas 9:00-19:00, nicméně zadavatel si vyhrazuje případné prodloužení doby o 2 hodiny. Přesné trasy i časy budou zadavatelem ujasněny před začátkem mise. • 4.9. – příspěvek na MHD na cestu na univerzitu ve výši 100 Kč/osoba pro celkem 9 osob. V tento den se možná uskuteční i exkurze do brněnského podniku, na kterou bude potřeba zajistit dopravní prostředek pro vyzvednutí skupiny z Mendelovy univerzity a odvezení do podniku a následné odvezení zpět z podniku na univerzitu. Dopravní prostředek na cca 2 hodiny, po jejichž dobu by měl být řidič k dispozici. • 5.9. – doprava skupiny na polní den v Žabcích ve školním podniku Mendelovy univerzity. Řidič skupinu ve smluvený ranní/dopolední čas dopraví a poté odpoledne ve smluvený čas opět vyzvedne, v mezičase nemusí být k dispozici. • 6.9. – doprava skupiny v dopoledních hodinách z hotelu v Brně do hotelu v Praze. Přesný čas bude domluven přímo se skupinou, nicméně předběžně odjezd v 9:00. Poté již v tento den doprava nebude potřeba. • 7.9. – vyzvednutí skupiny v hotelu v Praze a odvoz na letiště v Praze. Čas vyzvednutí dle času odletu. - Strava Všem 7 účastníkům mise + 2 osobám doprovodu budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.9.-6.9. Celkem se jedná o diety na 5 dní pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Textové pole pro popis místa plnění
Praha + Brno
Položky předmětu
Místo plnění
CZZZZ | Extra-Regio |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P23V00033782
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2025 12:48 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 01. 2025 12:48 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 09. 2024 13:30 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 09. 2024 13:30 | Uveřejnění účastníků |