Incomingová mise č. 11/24 na vzdělávací pobyt v oblasti mlékárenství

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 11/24 na vzdělávací pobyt v oblasti mlékárenství

Systémové číslo NEN

N006/24/V00024031

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00024031

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

360 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 09. 2024 13:30

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jan

Příjmení

Sixta

E-mail

sixta@mpo.cz

Telefon 1

+420 224852094

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise moldavských zástupců Projektové implementační jednotky (PIU) projektu EU zvaného Fruit Garden of Moldova, který slouží na finanční podporu Moldavska v oblasti zemědělství. Tato mise je první z řady plánovaných návštěv PIU. Hosté se zúčastní návštěvy mlékárenských podniků, stájí a výroben technologií v okolí Brna a navštíví univerzitu v Brně. Misi zakončí dnem v Praze. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování • v hotelu v Brně Celkem 36 pokoj/noc v termínovém rozpětí 2.9. až 6.9. pro 9 osob (7 hostů + doprovod na 4 noci), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. Preferenčně blízkost Mendelovy univerzity v Brně. • 2) v hotelu v Praze Celkem 7 pokoj/noc v termínovém rozpětí 6.9. až 7.9. pro 7 osob (7 hostů mise na 1 noc), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Položka zahrnuje dopravu letadlem na trase Kišiněv-Praha a Praha-Kišiněv. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem či náklady v hotovosti na místě. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně na 15.000 Kč/osoba s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy na exkurze pro 10 osob v těchto dnech a na těchto trasách: • 2.9. – odvoz skupiny z letiště v Praze do hotelu v Brně. Časy budou upřesněny dle letenek a času příletu. • 3.9. – vyzvednutí skupiny v ranních hodinách a celodenní ježdění po okolí Brna na exkurze po podnicích. Plánovaná trasa: Vysočina, oblast pod Orlickými horami, mlékárna v Chocni, opět oblast pod Orlickými horami, večer návrat do Brna. Řidič po celou dobu dne musí být přítomen na přejezdy. Odhadovaný čas 9:00-19:00, nicméně zadavatel si vyhrazuje případné prodloužení doby o 2 hodiny. Přesné trasy i časy budou zadavatelem ujasněny před začátkem mise. • 4.9. – příspěvek na MHD na cestu na univerzitu ve výši 100 Kč/osoba pro celkem 9 osob. V tento den se možná uskuteční i exkurze do brněnského podniku, na kterou bude potřeba zajistit dopravní prostředek pro vyzvednutí skupiny z Mendelovy univerzity a odvezení do podniku a následné odvezení zpět z podniku na univerzitu. Dopravní prostředek na cca 2 hodiny, po jejichž dobu by měl být řidič k dispozici. • 5.9. – doprava skupiny na polní den v Žabcích ve školním podniku Mendelovy univerzity. Řidič skupinu ve smluvený ranní/dopolední čas dopraví a poté odpoledne ve smluvený čas opět vyzvedne, v mezičase nemusí být k dispozici. • 6.9. – doprava skupiny v dopoledních hodinách z hotelu v Brně do hotelu v Praze. Přesný čas bude domluven přímo se skupinou, nicméně předběžně odjezd v 9:00. Poté již v tento den doprava nebude potřeba. • 7.9. – vyzvednutí skupiny v hotelu v Praze a odvoz na letiště v Praze. Čas vyzvednutí dle času odletu. - Strava Všem 7 účastníkům mise + 2 osobám doprovodu budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.9.-6.9. Celkem se jedná o diety na 5 dní pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Praha + Brno

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 01. 2025 12:48Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 12:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 09. 2024 13:30Uveřejnění výsledku
Detail03. 09. 2024 13:30Uveřejnění účastníků