Detail
Základní informace
Úřední název
MARY & POPP'S AGENCY, s.r.o.
IČO
28822188
DIČ
CZ28822188
Obec
Pardubice
Část obce
Polabiny
Ulice
Prodloužená
Číslo popisné
234
PSČ
53009
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
08/30/2024
Evidenční číslo smlouvy
Příkazní smlouva č. 156/24
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise moldavských zástupců Projektové implementační jednotky (PIU) projektu EU zvaného Fruit Garden of Moldova, který slouží na finanční podporu Moldavska v oblasti zemědělství. Tato mise je první z řady plánovaných návštěv PIU. Hosté se zúčastní návštěvy mlékárenských podniků, stájí a výroben technologií v okolí Brna a navštíví univerzitu v Brně. Misi zakončí dnem v Praze. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování • v hotelu v Brně Celkem 36 pokoj/noc v termínovém rozpětí 2.9. až 6.9. pro 9 osob (7 hostů + doprovod na 4 noci), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. Preferenčně blízkost Mendelovy univerzity v Brně. • 2) v hotelu v Praze Celkem 7 pokoj/noc v termínovém rozpětí 6.9. až 7.9. pro 7 osob (7 hostů mise na 1 noc), požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 3*, se snídaní. - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Položka zahrnuje dopravu letadlem na trase Kišiněv-Praha a Praha-Kišiněv. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem či náklady v hotovosti na místě. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně na 15.000 Kč/osoba s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy na exkurze pro 10 osob v těchto dnech a na těchto trasách: • 2.9. – odvoz skupiny z letiště v Praze do hotelu v Brně. Časy budou upřesněny dle letenek a času příletu. • 3.9. – vyzvednutí skupiny v ranních hodinách a celodenní ježdění po okolí Brna na exkurze po podnicích. Plánovaná trasa: Vysočina, oblast pod Orlickými horami, mlékárna v Chocni, opět oblast pod Orlickými horami, večer návrat do Brna. Řidič po celou dobu dne musí být přítomen na přejezdy. Odhadovaný čas 9:00-19:00, nicméně zadavatel si vyhrazuje případné prodloužení doby o 2 hodiny. Přesné trasy i časy budou zadavatelem ujasněny před začátkem mise. • 4.9. – příspěvek na MHD na cestu na univerzitu ve výši 100 Kč/osoba pro celkem 9 osob. V tento den se možná uskuteční i exkurze do brněnského podniku, na kterou bude potřeba zajistit dopravní prostředek pro vyzvednutí skupiny z Mendelovy univerzity a odvezení do podniku a následné odvezení zpět z podniku na univerzitu. Dopravní prostředek na cca 2 hodiny, po jejichž dobu by měl být řidič k dispozici. • 5.9. – doprava skupiny na polní den v Žabcích ve školním podniku Mendelovy univerzity. Řidič skupinu ve smluvený ranní/dopolední čas dopraví a poté odpoledne ve smluvený čas opět vyzvedne, v mezičase nemusí být k dispozici. • 6.9. – doprava skupiny v dopoledních hodinách z hotelu v Brně do hotelu v Praze. Přesný čas bude domluven přímo se skupinou, nicméně předběžně odjezd v 9:00. Poté již v tento den doprava nebude potřeba. • 7.9. – vyzvednutí skupiny v hotelu v Praze a odvoz na letiště v Praze. Čas vyzvednutí dle času odletu. - Strava Všem 7 účastníkům mise + 2 osobám doprovodu budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.9.-6.9. Celkem se jedná o diety na 5 dní pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Smluvní cena bez DPH
290,757.00
Smluvní cena s DPH
290,757.00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
290,757.00
Smluvní cena s dodatky s DPH
290,757.00
Měna
CZK
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne