Incomingová mise č. 1/24 na konferenci na podporu ukrajinských startupů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 1/24 na konferenci na podporu ukrajinských startupů

Systémové číslo NEN

N006/24/V00002908

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00002908

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

480 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 03. 2024 13:20

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jan

Příjmení

Sixta

E-mail

sixta@mpo.cz

Telefon 1

+420 224852094

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění Incomingové mise zahraničních investorů na konferenci na podporu ukrajinských startupů, která proběhne v Praze dne 6. března 2024. V rámci Incomingové mise bude pokryta účast vybrané skupiny zahraničních investorů a část služeb souvisejících se zajištěním konference. Účast ukrajinské strany a hlavní část služeb spojených se zajištěním konference je v tomto případě pokryta v rámci mezirezortní spolupráce ostatními spoluorganizátory. Požadované plnění zahrnuje následující položky:  Ubytování v hotelu v Praze – standard 4*, 20 pokojů na 2 noci v termínu 5. – 7. března 2024, v docházkové vzdálenosti Černínského a Kaiserštejnského paláce (Malá strana, Břevnov, Pohořelec, Vokovice, Kajetánka, Ořechovka, Strahov, Střešovice), se snídaní. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů – upřesní projektový manažer MPO v rámci průběžné komunikace.  Příspěvek na cestovné ve výši do 10 tis. Kč bez DPH na osobu – celkem pro 20 osob, dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů.  Hostesky pro uvítání hostů (prezenční listina, jmenovky) – 2 osoby, dne 6. března 2024, 12:00 – 22:00, nutná znalost anglického jazyka na úrovni umožňující plynulou komunikaci.  Pracovník ostrahy (bodyguard) – 1 osoba, dne 6. března 2024, 12:00 – 22:00.  Organizační a koordinační činnost realizátora – zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a osobní účast 1 osoby koordinátora na konferenci 6. března 2024 v čase 12:00 – 19:00 pro organizační podporu týmu MPO.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail15. 01. 2025 11:36Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 11:35Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 03. 2024 10:21Uveřejnění písemné zprávy
Detail04. 03. 2024 13:20Uveřejnění účastníků
Detail04. 03. 2024 13:20Uveřejnění výsledku