Dodávky kancelářského materiálu 2023

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávky kancelářského materiálu 2023

Systémové číslo NEN

N006/22/V00026374

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00026374

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

350 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 10. 2022 15:13

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

26. 10. 2022 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. Ing.

Jméno

Simona

Příjmení

Hořáková

E-mail

simona.horakova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043890

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářského materiálu, a to dle specifikace a množství uvedeného v Příloze č. 1 zadávací dokumentace (ZD). To vše do maximálního finančního limitu uvedeného v čl. II. odst.2 rámcové smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Místo plnění zakázky je:  budova č. 21 na adrese třída Tomáše Bati č. p. 21, Zlín,  budova č. 15 na adrese Vavrečkova č. p. 7040, Zlín,  budova č. 22 na adrese Jana Antonína Bati č. p. 5520, Zlín, dle upřesnění objednatele uvedeného v objednávce.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 02. 2024 13:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 02. 2024 13:22Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 03. 2023 08:09Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 01. 2023 09:01Uveřejnění účastníků
Detail03. 01. 2023 09:01Uveřejnění výsledku
Detail13. 10. 2022 15:13Uveřejnění zadávacích podmínek