Nákup poukázek na stravování 2021

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup poukázek na stravování 2021

Systémové číslo NEN

N006/21/V00030419

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00030419

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 11. 2021 07:30

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 11. 2021 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Eva

Příjmení

Dostálková

E-mail

eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043899

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek (dále také „stravenky“) v libovolné nominální hodnotě v rozmezí 110 Kč až 150Kč/stravenka, dle výběru zadavatele, v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných objednávek. Maximální předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 150.000 ks stravovacích poukázek. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování, a to na základě výzvy k plnění. Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Zadavatel požaduje dodávky papírových stravenek. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (návrh smlouvy).

Kód z číselníku NIPEZ

30199770-8

Název z číselníku NIPEZ

Stravenky

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30199770-8

Název z číselníku CPV

Stravenky

Název předmětu

Stravenky

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění (dodání) je sídlo Zlínského kraje, tř. Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStravenky30199770-8Stravenky

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 01. 2024 12:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail16. 01. 2024 12:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 01. 2024 12:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 02. 2023 08:23Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 03. 2022 08:17Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 03. 2022 08:16Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 01. 2022 14:25Uveřejnění účastníků
Detail03. 01. 2022 14:25Uveřejnění výsledku
Detail18. 11. 2021 14:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 11. 2021 07:30Uveřejnění zadávacích podmínek