Nákup poukázek na stravování 2021
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup poukázek na stravování 2021
Zadavatel
Zlínský krajSystémové číslo NEN
N006/21/V00030419
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00030419
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 11. 2021 07:30
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
24. 11. 2021 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Eva
Příjmení
Dostálková
eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz
Telefon 1
+420 577043899
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek (dále také „stravenky“) v libovolné nominální hodnotě v rozmezí 110 Kč až 150Kč/stravenka, dle výběru zadavatele, v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných objednávek. Maximální předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 150.000 ks stravovacích poukázek. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování, a to na základě výzvy k plnění. Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Zadavatel požaduje dodávky papírových stravenek. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (návrh smlouvy).
Kód z číselníku NIPEZ
30199770-8
Název z číselníku NIPEZ
Stravenky
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Kód z číselníku CPV
30199770-8
Název z číselníku CPV
Stravenky
Název předmětu
Stravenky
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění (dodání) je sídlo Zlínského kraje, tř. Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky |
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 01. 2024 12:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
16. 01. 2024 12:25 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
16. 01. 2024 12:25 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
06. 02. 2023 08:23 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
10. 03. 2022 08:17 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
10. 03. 2022 08:16 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 01. 2022 14:25 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 01. 2022 14:25 | Uveřejnění výsledku | |||
18. 11. 2021 14:43 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
11. 11. 2021 07:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |