Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností

Systémové číslo NEN

N006/25/V00024909

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2025-041600

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00024909

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

10 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 07. 2025 09:49

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

28. 08. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Hana

Příjmení

Ivašková

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je zajištění veškerých stěhovacích prací a souvisejících činností (dále jen „Služby“). Služby spočívají zejména v provádění stálé stěhovací služby v budovách zadavatele (dále jen „Prostory zadavatele“) a stěhování na objednávku. V rámci stálé stěhovací služby budou poskytovány tyto služby: a) stěhování kanceláří, archivů a skladů; b) stěhování drobného inventáře; c) stěhování tiskovin, brožur, spisů, včetně odpovídajícího zabalení; d) demontáž nábytku dle požadavků zadavatele; e) naskladňování a vyskladňování drobné kancelářské techniky, elektronického majetku (zejména PC a jiného hardware), kopírek, klimatizací apod.; f) naskladňování a vyskladňování nábytku z příslušného skladu, který má dodavatel ve své správě; g) naložení a vyložení stěhovaných předmětů; h) odborné umístění a upevnění stěhovaných předmětů na/ve vozidle určeném k transportu stěhovaných věcí; i) opětovná montáž nábytku dle požadavků zadavatele; j) rozmístění v nových prostorách dle požadavků zadavatele; k) nakládání archivních materiálů do kartonových krabic; l) stěhování kartonových krabic se spisy; m) drobné opravy poškozeného nábytku; n) vyklízecí práce; o) poskytnutí součinnosti při provádění inventarizace nábytku v příslušném skladu a ostatních prostorách zadavatele. V rámci stěhování na objednávku budou poskytovány tyto služby: a) zajištění přesunů mimořádně těžkých břemen, zpravidla břemen nad 200 kg; b) převoz inventáře na mimořádné akce; c) zajištění potřebného počtu obalového materiálu – například protinárazová (bublinová) fólie, fixační (strečová) fólie, kartonové krabice (dle pokynů zadavatele na základě aktuálních provozních potřeb); d) zajištění a odvoz archivačního materiálu ke skartaci; e) odvoz vyřazeného majetku (nábytek, elektronika, PC apod.) k ekologické likvidaci a zajištění této likvidace; předmětem veřejné zakázky ale není likvidace nebezpečného odpadu. Podrobnější specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.

Kód z číselníku NIPEZ

98392000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stěhovací služby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

98392000-7

Název z číselníku CPV

Stěhovací služby

Název předmětu

Stěhovací služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 08. 2025 12:30Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 08. 2025 09:09Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 07. 2025 09:49Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


25. 07. 2025 11:1728. 07. 2025 02:04F2025-041600Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka