Call centrum pro ohlašování v roce 2022

Základní informace


Název zadávacího postupu

Call centrum pro ohlašování v roce 2022

Systémové číslo NEN

N006/21/V00030404

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00030404

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 11. 2021 16:28

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

30. 11. 2021 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Karel

Příjmení

Havlíček

E-mail

karel.havlicek@cenia.cz

Telefon 1

+420 737978946

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory od doby účinnosti smlouvy do 15. 4. 2022. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami této ZD) je: A. Úvodní implementace a zaškolení operátorů B. Technické zabezpečení řešení call centra formou služby C. Personální obsazení call centra na první úrovni podpory v rozsahu max 10 přihlášených operátorů D. Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do helpdesku Zadavatele E. Kontrolní přístup do call centra pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu call centra Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách této ZD.

Kód z číselníku NIPEZ

79512000-6

Název z číselníku NIPEZ

Call centra

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

79512000-6

Název z číselníku CPV

Call centra

Textové pole pro popis místa plnění

Česká republika

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailCall centra79512000-6Call centra

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail27. 03. 2023 08:22Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail26. 10. 2022 16:03Došlo k uveřejnění dokumentu Call centrum - Smlouva -final_mh.pdf.
Detail26. 10. 2022 15:50Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 05. 2022 14:59Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail04. 01. 2022 11:58Uveřejnění účastníků
Detail04. 01. 2022 11:58Uveřejnění výsledku
Detail16. 12. 2021 11:54Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail25. 11. 2021 11:40Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail25. 11. 2021 11:29Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail23. 11. 2021 15:41Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace