Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agend a agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí
Základní informace
Název zadávacího postupu
Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agend a agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí
Systémové číslo NEN
N006/23/V00025053
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2023-039442
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00025053
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
08. 09. 2023 09:03
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
06. 10. 2023 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Michael
Příjmení
Šulc
michael.sulc@cenia.cz
Telefon 1
+420 777316387
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb telefonické podpory formou pasivního callcentra a služeb písemné podpory formou tiketovacího nástroje pro zodpovídání uživatelských dotazů. Jedná se o technické zajištění formou služby i personální zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami ZD) je: A. Úvodní implementace služeb telefonické a písemné podpory B. Technické zabezpečení řešení telefonické podpory formou služby C. Technické zabezpečení řešení písemné podpory formou služby D. Personální obsazení služeb telefonické a písemné podpory na první úrovni podpory v rozsahu max. 7 přihlášených operátorů E. Přístup do prostředí poskytovaných služeb pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu poskytovaných služeb G. Úpravy služeb v maximálním rozsahu 20 MD. Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách ZD.
Kód z číselníku NIPEZ
72253000-3
Název z číselníku NIPEZ
Help desk a podpůrné služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72253000-3
Název z číselníku CPV
Help desk a podpůrné služby
Název předmětu
Help desk a podpůrné služby
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 12. 2023 17:35 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
06. 12. 2023 17:34 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 12. 2023 17:34 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 10. 2023 22:01 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
26. 09. 2023 06:59 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
08. 09. 2023 09:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
04. 09. 2023 00:00 | 07. 09. 2023 00:00 | F2023-039442 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |