Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agend a agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí

Základní informace


Název zadávacího postupu

Poskytování služeb uživatelské podpory vybraných agend a agendových informačních systémů resortu Ministerstva životního prostředí

Systémové číslo NEN

N006/23/V00025053

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2023-039442

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00025053

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

08. 09. 2023 09:03

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

06. 10. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Michael

Příjmení

Šulc

E-mail

michael.sulc@cenia.cz

Telefon 1

+420 777316387

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb telefonické podpory formou pasivního callcentra a služeb písemné podpory formou tiketovacího nástroje pro zodpovídání uživatelských dotazů. Jedná se o technické zajištění formou služby i personální zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami ZD) je: A. Úvodní implementace služeb telefonické a písemné podpory B. Technické zabezpečení řešení telefonické podpory formou služby C. Technické zabezpečení řešení písemné podpory formou služby D. Personální obsazení služeb telefonické a písemné podpory na první úrovni podpory v rozsahu max. 7 přihlášených operátorů E. Přístup do prostředí poskytovaných služeb pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu poskytovaných služeb G. Úpravy služeb v maximálním rozsahu 20 MD. Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách ZD.

Kód z číselníku NIPEZ

72253000-3

Název z číselníku NIPEZ

Help desk a podpůrné služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72253000-3

Název z číselníku CPV

Help desk a podpůrné služby

Název předmětu

Help desk a podpůrné služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 12. 2023 17:35Uveřejnění písemné zprávy
Detail06. 12. 2023 17:34Uveřejnění účastníků
Detail06. 12. 2023 17:34Uveřejnění výsledku
Detail03. 10. 2023 22:01Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail26. 09. 2023 06:59Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail08. 09. 2023 09:03Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


04. 09. 2023 00:0007. 09. 2023 00:00F2023-039442Oznámení o zahájení zadávacího řízení