Zajištění temporary zaměstnanců

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění temporary zaměstnanců

Systémové číslo NEN

N006/21/V00030679

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00030679

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 11. 2021 14:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

29. 11. 2021 15:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Lenka

Příjmení

Sokoltová

E-mail

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Telefon 1

+420 224907564

Předmět


Popis předmětu

Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění temporary zaměstnanců (zejména provoz recepce). Specifikace předmětu zakázky: Administrativní podpora jednotlivých oddělení a zajištění provozu recepce CzechTrade v Praze. Pracovní doba je následující: Po, St - Pá 10.00 – 14.00 hod. Út 8.30 – 12.30 hod s výjimkou dnů pracovního klidu (např. státní svátky) a dnů, které CzechTrade označí jako nepracovní (čerpání hromadné dovolené atp.). Hrubá hodinová mzda dočasně přiděleného zaměstnance na pozici odborný pracovník činí 120,- Kč/1 hod. Zaměstnanci musí splňovat následující požadavky: - ukončené středoškolské vzdělání - ovládání práce na PC (MS Office), - anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou, - příjemné vystupování a vzhled, - samostatnost, komunikativnost, - znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Pracovní náplň zaměstnance: - administrativní podpora jednotlivých oddělení zadavatele; - tisk, kopírování, skenování a kompletace materiálů zadavatele dle pokynů; - zapisování došlé pošty na intranet; - roznáška denního tisku do kanceláří; - uvádění návštěv do zasedacích místností; - zajištění občerstvení pro návštěvy (příprava teplých nápojů - káva, čaj; rozlévání studených nápojů – voda, džus); - v omezené míře zástup za sekretářku generálního ředitele v době její nepřítomnosti

Kód z číselníku NIPEZ

79621000-3

Název z číselníku NIPEZ

Zajišťování kancelářského personálu

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79621000-3

Název z číselníku CPV

Zajišťování kancelářského personálu

Textové pole pro popis místa plnění

Praha

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailGrafické pracovní stanice42962300-0Grafické pracovní stanice
DetailZajišťování kancelářského personálu79621000-3Zajišťování kancelářského personálu

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 03. 2024 16:57Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 03. 2023 13:14Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 12. 2021 14:48Uveřejnění účastníků
Detail20. 12. 2021 14:48Uveřejnění výsledku
Detail12. 11. 2021 14:17Uveřejnění zadávacích podmínek