Studie proveditelnosti vytvoření Portálu podnikatele ČR

Základní informace


Název zadávacího postupu

Studie proveditelnosti vytvoření Portálu podnikatele ČR

Systémové číslo NEN

N006/23/V00008905

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00008905

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

30. 03. 2023 14:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 04. 2023 15:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Lenka

Příjmení

Sokoltová

E-mail

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Telefon 1

+420 224907564

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování Studie proveditelnosti k vytvoření Portálu podnikatele (dále jen „Studie proveditelnosti“) k zamýšlenému projektu Portál podnikatele, který bude centrálním místem zastřešujícím veškeré elektronické služby veřejné správy vůči podnikatelům pro Českou agenturu na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „Zadavatel“ či „CzechTrade“). Součástí plnění je vytvoření žádosti o vydání stanoviska Odboru Hlavního architekta eGovermentu, formuláře typu A. Součástí plnění je realizace analýzy klíčových aktérů poskytujících služby podnikatelům a jejich dodavatelů, služeb těchto aktérů, vhodnosti zakomponování služeb v elektronické podobě do Portálu podnikatele a využívaných informačních systémů s cílem určení možné integrace na Portál podnikatele. Vítězný Dodavatel bude v součinnosti se Zadavatelem vést v průběhu realizace projektu koordinační mezirezortní jednání s těmito aktéry a bude od nich získávat analytické informace pro vytvoření dokumentu Studie proveditelnosti a jeho příloh v rámci analytických jednání, workshopů a kulatých stolů. Dále bude v rámci předmětu plnění vytvořena prezentace obsahující klíčové zjištění Studie proveditelnosti a následně bude prezentována Dodavatelem vedení Zadavatele a jeho gestora (MPO). Pro vytvoření Portálu podnikatele jako celorepublikového centrálního řešení je pro úspěšné vytvoření nezbytné zpracovat komplexní Studii proveditelnosti, která bude popisovat možné varianty realizace, provede jejich komparaci, vyhodnotí ekonomickou a časovou náročnost, náročnost na lidské zdroje, zanalyzuje technické řešení v oblasti služeb, aplikační, datové a technologické části, provede procesní analýzu vč. analýzy možné mezirezortní spolupráce mezi aktéry a využití služeb dalších subjektů nejen veřejné správy směrem k podnikateli. U projektu je počítáno s aktivním zapojením těchto stran, přičemž Dodavatel bude těchto jednání účasten a bude je spoluorganizovat tak, aby získal pro Studii proveditelnosti a její přílohy relevantní vstupy.

Kód z číselníku NIPEZ

72222000-7

Název z číselníku NIPEZ

Strategické revize informačních systémů nebo technologií a jejich plánování

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72222000-7

Název z číselníku CPV

Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování

Název předmětu

Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování

Textové pole pro popis místa plnění

Praha

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPrůzkum trhu a ekonomický průzkum; průzkum veřejného mínění a statistiky79300000-7Průzkum trhu a ekonomický průzkum; průzkum veřejného mínění a statistiky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha
CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 03. 2024 16:41Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 03. 2024 16:41Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 06. 2023 18:03Uveřejnění účastníků
Detail09. 06. 2023 18:03Uveřejnění výsledku
Detail25. 04. 2023 09:18Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail25. 04. 2023 09:00Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail18. 04. 2023 16:26Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 04. 2023 19:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail31. 03. 2023 10:09Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail30. 03. 2023 14:45Uveřejnění zadávacích podmínek