Zajištění stěhování agentury CzechTrade
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění stěhování agentury CzechTrade
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchoduSystémové číslo NEN
N006/21/V00014635
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00014635
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
07. 06. 2021 14:30
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
17. 06. 2021 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Lenka
Příjmení
Kolman Sokoltová
lenka.sokoltova@czechtrade.cz
Telefon 1
+420 224907564
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou stěhovací práce a s nimi související služby na obou místech plnění vč. zapůjčení stěhovacích krabic standard. Stěhován bude: - Kancelářský nábytek - Výpočetní technika - Elektronika - Vybavení kanceláří (včetně trezorů, květin, lednic, tabulí, flipchartů, obrazů, zrcadel, dokumentů a osobních věcí zaměstnanců) - Vybavení chodeb (vč. gaučů) Odhadovaný počet stěhovaných věcí mimo osobních věcí pracovníků je: - Trezory – 4 ks - Menší nábytek (židle, věšáky, kontejnery, flipcharty, schůdky, magnetické tabule) – 500 ks - Větší nábytek (skříně, stoly, regály, registry, pohovky) – 500 ks - IT technika (PC sety, malé tiskárny) – 180 - Elektronika (chladničky, mikrovlnné trouby, přímotopy, větráky, lampy, skartovače, kávovary, dotykový panel) – 150 ks Součástí plnění je zajištění ochrany stěhovaných věcí při převozu včetně balení do krabic dodavatele, převoz stěhovaných věcí ze stávající prostor do nových prostor, vyložení, vybalení a umístění dle pokynů zadavatele. Dále je předmětem veřejné zakázky dodávky krabic včetně obalového materiálu, ve kterých bude dodavatel stěhovat IT techniku a elektroniku včetně příslušenství. Přesný soupis majetku určený ke stěhování bude předán vítězi zakázky. Odpojení IT techniky a elektroniky zajistí zadavatel. Odpojenou IT techniku a elektroniku zabalí a přestěhuje dodavatel dle pokynů zadavatele. Dodavatel vybalí techniku a elektroniku dle pokynů zadavatele, vlastní připojení zajistí zadavatel. Dodavatel vybalí a smontuje majetek téhož příp. následujícího dne, kdy byl přestěhován a umístí dle pokynů zadavatele. Osobní věci stěhovaných pracovníků budou zabaleny zadavatelem do zapůjčených krabic, stěhován dodavatelem dle pokynů zadavatele a následně vybalen zadavatelem. Zadavatel požaduje zapůjčení stěhovacích krabic standard a obalového materiálu dle přílohy č. 3 Zapůjčené stěhovací krabice vč. balícího materiálu předá dodavatel zadavateli v rozloženém stavu 3 dny před skutečným zahájením stěhováním. Zadavatel předá dodavateli zapůjčené krabice vč. balicího materiálu určeného k likvidaci zpět též v rozloženém stavu a to nejpozději do 31 dnů po skutečném ukončení fáze stěhování. Zadavatel zajistí popis stěhovacích štítků na veškeré dodané krabice. Štítek bude obsahovat: - Jméno pracovníka - Číslo kanceláře, ze které bude majetek stěhován - Číslo kanceláře, do které bude majetek stěhován Polepení stěhovacích štítků u stěhovacích krabic zajistí zadavatel. Odstranění stěhovacích štítků z veškerých krabic zajistí dodavatel. Službami v souvislosti se stěhováním se rozumí: - Demontáž a montáž majetku zadavatele - Kompletní balicí servis s použitím obalového materiálu zajištěný dodavatelem zajišťující bezpečnou manipulaci s majetkem zadavatele - Zajištění záborů v místě plnění veřejné zakázky - Zapůjčení stěhovacích krabic standard a obalového materiálu - Dodání krabic a obalového materiálu, zabalení a vybalení stěhovaného majetku, zejména elektroniky a IT techniky dle pokynů zadavatele - Přistavení stěhovacích vozů - Snesení, nakládka, vykládka a vynesení stěhovaného majetku zadavatele dle jeho pokynů - Zajištění stěhovaného majetku proti poškození - Zajištění prostoru dotčeného stěhováním proti poškození – zejména ochrana rohů, podlah, stěn, výtahů apod. - Zabalení, uložení, přeprava, vybalení a předání speciálních věcí, zejména IT techniky a elektroniky - Zabalení, uložení, přeprava, vybalení šanonů z archivu - Ekologická likvidace použitých obalových materiálů - Poskytování součinnost zadavateli při koordinaci stěhování Další specifikace Reakční doba dodavatele Zadavatel požaduje, aby reakční doba, za kterou dodavatel vyšle na požadované místo svoje zaměstnance včetně potřebné techniky a zahájí stěhovací práce od objednávky (e-mail) do 48 (čtyřiceti osmi) hodin. Pojištění Zadavatel požaduje při plnění veřejné zakázky dodavatelem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější a s nímž bude uzavřena smlouva, pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě včetně osoby zadavatele pokrývající předmět plnění veřejné zakázky s minimální celkovým limitem pojistného plnění ve výši minimálně 30 000 000,- Kč s maximální spoluúčastí 50 000 Kč. Zadavatel požaduje, aby účastník v nabídce doložil prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu. Dodavatel garantuje smluvní vztah po celou dobu realizace veřejné zakázky. Nebude-li pojistná smlouva platná v den podání nabídky, zadavatel akceptuje čestné prohlášení dodavatele včetně lhůty, dokdy bude pojistná smlouva zadavateli předložena. Maximální možná lhůta pro předložení pojistné smlouvy, kterou zadavatel připouští, je do druhého dne po vyhlášení vítěze zakázky. Poté bude vybrán další účastník, který splnil podmínky účasti, kvalifikace a ekonomické výhodnosti. Maximální a nepřekročitelná hodnota zakázky je 850 000 Kč bez DPH.
Kód z číselníku NIPEZ
98392000-7
Název z číselníku NIPEZ
Stěhovací služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
98392000-7
Název z číselníku CPV
Stěhovací služby
Textové pole pro popis místa plnění
Dittrichova 21, Praha 2 Štěpánská 15, Praha 2
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Stěhovací služby | 98392000-7 | Stěhovací služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 01. 2022 20:45 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2022 20:44 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
23. 06. 2021 17:22 | Uveřejnění účastníků | |||
23. 06. 2021 17:22 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 06. 2021 21:08 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
07. 06. 2021 14:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |