Zajištění stěhování agentury CzechTrade

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění stěhování agentury CzechTrade

Systémové číslo NEN

N006/21/V00014635

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00014635

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 06. 2021 14:30

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

17. 06. 2021 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Lenka

Příjmení

Kolman Sokoltová

E-mail

lenka.sokoltova@czechtrade.cz

Telefon 1

+420 224907564

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou stěhovací práce a s nimi související služby na obou místech plnění vč. zapůjčení stěhovacích krabic standard. Stěhován bude: - Kancelářský nábytek - Výpočetní technika - Elektronika - Vybavení kanceláří (včetně trezorů, květin, lednic, tabulí, flipchartů, obrazů, zrcadel, dokumentů a osobních věcí zaměstnanců) - Vybavení chodeb (vč. gaučů) Odhadovaný počet stěhovaných věcí mimo osobních věcí pracovníků je: - Trezory – 4 ks - Menší nábytek (židle, věšáky, kontejnery, flipcharty, schůdky, magnetické tabule) – 500 ks - Větší nábytek (skříně, stoly, regály, registry, pohovky) – 500 ks - IT technika (PC sety, malé tiskárny) – 180 - Elektronika (chladničky, mikrovlnné trouby, přímotopy, větráky, lampy, skartovače, kávovary, dotykový panel) – 150 ks Součástí plnění je zajištění ochrany stěhovaných věcí při převozu včetně balení do krabic dodavatele, převoz stěhovaných věcí ze stávající prostor do nových prostor, vyložení, vybalení a umístění dle pokynů zadavatele. Dále je předmětem veřejné zakázky dodávky krabic včetně obalového materiálu, ve kterých bude dodavatel stěhovat IT techniku a elektroniku včetně příslušenství. Přesný soupis majetku určený ke stěhování bude předán vítězi zakázky. Odpojení IT techniky a elektroniky zajistí zadavatel. Odpojenou IT techniku a elektroniku zabalí a přestěhuje dodavatel dle pokynů zadavatele. Dodavatel vybalí techniku a elektroniku dle pokynů zadavatele, vlastní připojení zajistí zadavatel. Dodavatel vybalí a smontuje majetek téhož příp. následujícího dne, kdy byl přestěhován a umístí dle pokynů zadavatele. Osobní věci stěhovaných pracovníků budou zabaleny zadavatelem do zapůjčených krabic, stěhován dodavatelem dle pokynů zadavatele a následně vybalen zadavatelem. Zadavatel požaduje zapůjčení stěhovacích krabic standard a obalového materiálu dle přílohy č. 3 Zapůjčené stěhovací krabice vč. balícího materiálu předá dodavatel zadavateli v rozloženém stavu 3 dny před skutečným zahájením stěhováním. Zadavatel předá dodavateli zapůjčené krabice vč. balicího materiálu určeného k likvidaci zpět též v rozloženém stavu a to nejpozději do 31 dnů po skutečném ukončení fáze stěhování. Zadavatel zajistí popis stěhovacích štítků na veškeré dodané krabice. Štítek bude obsahovat: - Jméno pracovníka - Číslo kanceláře, ze které bude majetek stěhován - Číslo kanceláře, do které bude majetek stěhován Polepení stěhovacích štítků u stěhovacích krabic zajistí zadavatel. Odstranění stěhovacích štítků z veškerých krabic zajistí dodavatel. Službami v souvislosti se stěhováním se rozumí: - Demontáž a montáž majetku zadavatele - Kompletní balicí servis s použitím obalového materiálu zajištěný dodavatelem zajišťující bezpečnou manipulaci s majetkem zadavatele - Zajištění záborů v místě plnění veřejné zakázky - Zapůjčení stěhovacích krabic standard a obalového materiálu - Dodání krabic a obalového materiálu, zabalení a vybalení stěhovaného majetku, zejména elektroniky a IT techniky dle pokynů zadavatele - Přistavení stěhovacích vozů - Snesení, nakládka, vykládka a vynesení stěhovaného majetku zadavatele dle jeho pokynů - Zajištění stěhovaného majetku proti poškození - Zajištění prostoru dotčeného stěhováním proti poškození – zejména ochrana rohů, podlah, stěn, výtahů apod. - Zabalení, uložení, přeprava, vybalení a předání speciálních věcí, zejména IT techniky a elektroniky - Zabalení, uložení, přeprava, vybalení šanonů z archivu - Ekologická likvidace použitých obalových materiálů - Poskytování součinnost zadavateli při koordinaci stěhování Další specifikace Reakční doba dodavatele Zadavatel požaduje, aby reakční doba, za kterou dodavatel vyšle na požadované místo svoje zaměstnance včetně potřebné techniky a zahájí stěhovací práce od objednávky (e-mail) do 48 (čtyřiceti osmi) hodin. Pojištění Zadavatel požaduje při plnění veřejné zakázky dodavatelem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější a s nímž bude uzavřena smlouva, pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě včetně osoby zadavatele pokrývající předmět plnění veřejné zakázky s minimální celkovým limitem pojistného plnění ve výši minimálně 30 000 000,- Kč s maximální spoluúčastí 50 000 Kč. Zadavatel požaduje, aby účastník v nabídce doložil prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu. Dodavatel garantuje smluvní vztah po celou dobu realizace veřejné zakázky. Nebude-li pojistná smlouva platná v den podání nabídky, zadavatel akceptuje čestné prohlášení dodavatele včetně lhůty, dokdy bude pojistná smlouva zadavateli předložena. Maximální možná lhůta pro předložení pojistné smlouvy, kterou zadavatel připouští, je do druhého dne po vyhlášení vítěze zakázky. Poté bude vybrán další účastník, který splnil podmínky účasti, kvalifikace a ekonomické výhodnosti. Maximální a nepřekročitelná hodnota zakázky je 850 000 Kč bez DPH.

Kód z číselníku NIPEZ

98392000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stěhovací služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

98392000-7

Název z číselníku CPV

Stěhovací služby

Textové pole pro popis místa plnění

Dittrichova 21, Praha 2 Štěpánská 15, Praha 2

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStěhovací služby98392000-7Stěhovací služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 01. 2022 20:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2022 20:44Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail23. 06. 2021 17:22Uveřejnění účastníků
Detail23. 06. 2021 17:22Uveřejnění výsledku
Detail13. 06. 2021 21:08Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail07. 06. 2021 14:30Uveřejnění zadávacích podmínek