Zavedení autentizačních a autorizačních prvků v prostředí NPI ČR
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zavedení autentizačních a autorizačních prvků v prostředí NPI ČR
Systémové číslo NEN
N006/25/V00034382
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2025-056392
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00034382
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
7 400 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
14. 10. 2025 10:19
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 11. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále i „VZ“) je: a) implementace části pro centralizaci a řízení autorizací koncových systémů (dále též „Identity Management“ nebo zkráceně „IDM“) a centralizaci a řízení autentizací pro běžné uživatele (Access Management nebo zkráceně AM) a b) podpora provozu IDM po dobu 36 měsíců. Přesné vymezení Předmětu veřejné zakázky a ostatní požadavky na jeho provedení včetně informací, podmínek, specifikací a ostatních údajů jsou detailně specifikovány v příloze č. 1 a 2 zadávací dokumentace. Účelem této veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo a smlouvy o poskytování služeb podpory informačního systému pro kvalifikace a autorizace s jedním Dodavatelem. Z důvodů ochrany Zadavatele nejsou mandatorní požadavky součástí této veřejné části zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace obsahující mandatorní požadavky je dostupná prostřednictvím profilu zadavatele v rámci Národního elektronického nástroje jako neveřejná část (která tvoří přílohu č. 10) této zadávací dokumentace. Žádost o zpřístupnění neveřejné části zadávací dokumentace musí dodavatelé zaslat prostřednictvím Národního elektronického nástroje. Žádost musí být zaslána nejpozději (5) pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Jako součást žádosti dodavatel předloží vyplněnou elektronicky podepsanou Dohodu o ochraně důvěrných informací (která tvoří přílohu č. 9 ZD), ve které se zaváže, že poskytované informace použije pouze za účelem přípravy nabídky v rámci této veřejné zakázky. Vzor této dohody musí být podepsán (autorizovaná konverze ručně podepsaného dokumentu nebo platný uznávaný elektronický podpis) osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele, který o zpřístupnění dokumentace systému žádá. Podepsaný vzor musí být zadavateli doručen ve formě, která umožní následné připojení kvalifikovaného elektronického podpisu ze strany zadavatele. Dodavatelům bude po doručení podepsaného dokumentu „Dohody o ochraně důvěrných informací“ zadavateli, zpřístupněna v Národním elektronickém nástroji do 3 pracovních dnů neveřejná část zadávací dokumentace (viz příloha č. 10). Smlouva o dílo a smlouva o poskytování servisních služeb (dále společně též označeny jako „Smlouvy“) budou uzavřeny s jedním dodavatelem. Zadavatel upozorňuje, že v rámci plnění předmětu veřejné zakázky bude požadováno, aby dodavatel plnil předmět Veřejné zakázky prostřednictvím členů realizačního týmu, kterými prokáže technickou část kvalifikace. Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu veřejné zakázky ve výši 7.400.000,- Kč bez DPH. Zadavatel stanovuje maximální možnou akceptovatelnou nabídkovou cenu za plnění Smlouvy o dílo ve výši 3.200.000,- Kč bez DPH jako cenu nepřekročitelnou, přičemž její překročení je potom důvodem pro vyloučení dodavatele pro nesplnění zadávacích podmínek.
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Název předmětu
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Místo plnění
| CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 14. 10. 2025 10:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
| 14. 10. 2025 10:28 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 14. 10. 2025 10:30 | Mgr. Ing. Michael Šulc | |
| 14. 10. 2025 10:19 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 14. 10. 2025 10:24 | Mgr. Ing. Michael Šulc |
Evidence uveřejnění ve VVZ
| 13. 10. 2025 00:00 | 14. 10. 2025 00:00 | F2025-056392 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |