„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“
Základní informace
Název zadávacího postupu
„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“
Zadavatel
Energetický regulační úřadSystémové číslo NEN
N006/20/V00020616
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2020-030758
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00020616
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
2 386 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 09. 2020 11:29
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
07. 10. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jana
Příjmení
Křížová
jana.krizova@eru.cz
Telefon 1
+420 564578693
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění dle této zadávací dokumentace je zajištění vnitřních úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu – Jankovcova 1566/2b, 170 00 Praha 7 - Holešovice, které je blíže specifikováno v přílohách této zadávací dokumentace, včetně půdorysu budovy. Dislokované pracoviště je umístěno v 2. nadzemním podlaží budovy, ve které je k dispozici výtah. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16.9.2020 od 10.00 - více informací v bodu č. 12 zadávací dokumentace Zadavatel upozorňuje, že nedisponuje prostorem (místností) pro uložení úklidových a hygienických potřeb. Vybraný dodavatel má možnost pronajmout si tento prostor od správce budovy (kontakt Lighthouse Groupe +420 234 370 200). Úklidové práce sestávají z následujících činností: - pravidelný úklid (pravidelný rozsah činností je uveden v příloze č. 3 zadávací dokumentace – závazný návrh smlouvy, v příloze č. 1 návrhu smlouvy – Popis plnění); - pohotovostní (mimořádný) úklid v případě nenadálé události nebo mimořádné plánované události v místě plnění s potřebou aktuálního úklidu vymezeného prostoru. Pravidelný úklid bude možné konat v pracovní dny, vždy po pracovní době, a to od 16.00 do 24.00. Úklid bude možné konat také ve dnech pracovního volna a pracovního klidu – v rámci celého dne. Zadavatel požaduje realizaci pravidelného úklidu kanceláří č. 08. 03, 08. 04., 08. 07., 08. 09., 08. 10. A, 08. 10. B, 08. 11., 08. 12., 08. 13. a 08. 14. formou úklidu pod dohledem pracovníka zadavatele - na základě výzvy k plnění, doručené poskytovateli služeb nejméně 4 hodiny před požadovaným termínem úklidu. Jedná se o kanceláře vymezené kategorií „B“ v příloze č. 6 zadávací dokumentace - v položkovém rozpočtu. I v tomto případě se jedná o pravidelný úklid, pouze bude vždy upřesněna hodina úklidu. Zadavatel upozorňuje, že úklid pod dohledem pracovníka zadavatele může být požadován pro všechny tyto vyčleněné kanceláře v jednom termínu nebo i v několika rozdílných termínech (nejvýše 5 termínech). Zadavatel požaduje realizaci pohotovostního (mimořádného) úklidu v případě nenadálé události do 1 hodiny; v případě mimořádných plánovaných událostí, např. úklid po výmalbě, bude výzva k plnění doručena poskytovateli nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným termínem plnění. Vybraný dodavatel bude průběžně dodávat hygienický materiál. Jedná se zejména o materiál na hygienická zařízení – toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, hygienické sáčky, apod.. Požadavky na rozsah a periodicitu doplňování hygienického materiálu jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).
Kód z číselníku NIPEZ
90910000-9
Název z číselníku NIPEZ
Úklidové a čisticí služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
90910000-9
Název z číselníku CPV
Úklidové služby
Název předmětu
Úklidové služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Mýdlo | 33711900-6 | Mýdlo | ||
Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky | 33760000-5 | Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky | ||
Úklidové služby | 90910000-9 | Úklidové služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 08. 2024 11:33 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 03. 2023 08:19 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
28. 03. 2022 14:50 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 02. 2021 12:14 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
15. 01. 2021 15:06 | Uveřejnění účastníků | |||
15. 01. 2021 15:06 | Uveřejnění výsledku | |||
30. 09. 2020 10:43 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
10. 09. 2020 14:06 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 09. 2020 11:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
04. 09. 2020 11:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
01. 09. 2020 00:00 | 04. 09. 2020 00:00 | F2020-030758 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |