„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“

Základní informace


Název zadávacího postupu

„Zajištění úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu v Praze“

Systémové číslo NEN

N006/20/V00020616

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2020-030758

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00020616

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

2 386 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 09. 2020 11:29

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 10. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jana

Příjmení

Křížová

E-mail

jana.krizova@eru.cz

Telefon 1

+420 564578693

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění dle této zadávací dokumentace je zajištění vnitřních úklidových služeb na dislokovaném pracovišti Energetického regulačního úřadu – Jankovcova 1566/2b, 170 00 Praha 7 - Holešovice, které je blíže specifikováno v přílohách této zadávací dokumentace, včetně půdorysu budovy. Dislokované pracoviště je umístěno v 2. nadzemním podlaží budovy, ve které je k dispozici výtah. Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16.9.2020 od 10.00 - více informací v bodu č. 12 zadávací dokumentace Zadavatel upozorňuje, že nedisponuje prostorem (místností) pro uložení úklidových a hygienických potřeb. Vybraný dodavatel má možnost pronajmout si tento prostor od správce budovy (kontakt Lighthouse Groupe +420 234 370 200). Úklidové práce sestávají z následujících činností: - pravidelný úklid (pravidelný rozsah činností je uveden v příloze č. 3 zadávací dokumentace – závazný návrh smlouvy, v příloze č. 1 návrhu smlouvy – Popis plnění); - pohotovostní (mimořádný) úklid v případě nenadálé události nebo mimořádné plánované události v místě plnění s potřebou aktuálního úklidu vymezeného prostoru. Pravidelný úklid bude možné konat v pracovní dny, vždy po pracovní době, a to od 16.00 do 24.00. Úklid bude možné konat také ve dnech pracovního volna a pracovního klidu – v rámci celého dne. Zadavatel požaduje realizaci pravidelného úklidu kanceláří č. 08. 03, 08. 04., 08. 07., 08. 09., 08. 10. A, 08. 10. B, 08. 11., 08. 12., 08. 13. a 08. 14. formou úklidu pod dohledem pracovníka zadavatele - na základě výzvy k plnění, doručené poskytovateli služeb nejméně 4 hodiny před požadovaným termínem úklidu. Jedná se o kanceláře vymezené kategorií „B“ v příloze č. 6 zadávací dokumentace - v položkovém rozpočtu. I v tomto případě se jedná o pravidelný úklid, pouze bude vždy upřesněna hodina úklidu. Zadavatel upozorňuje, že úklid pod dohledem pracovníka zadavatele může být požadován pro všechny tyto vyčleněné kanceláře v jednom termínu nebo i v několika rozdílných termínech (nejvýše 5 termínech). Zadavatel požaduje realizaci pohotovostního (mimořádného) úklidu v případě nenadálé události do 1 hodiny; v případě mimořádných plánovaných událostí, např. úklid po výmalbě, bude výzva k plnění doručena poskytovateli nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným termínem plnění. Vybraný dodavatel bude průběžně dodávat hygienický materiál. Jedná se zejména o materiál na hygienická zařízení – toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, hygienické sáčky, apod.. Požadavky na rozsah a periodicitu doplňování hygienického materiálu jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy (příloha č. 3 této zadávací dokumentace).

Kód z číselníku NIPEZ

90910000-9

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové a čisticí služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

90910000-9

Název z číselníku CPV

Úklidové služby

Název předmětu

Úklidové služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailMýdlo33711900-6Mýdlo
DetailToaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky33760000-5Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
DetailÚklidové služby90910000-9Úklidové služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 08. 2024 11:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 03. 2023 08:19Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail28. 03. 2022 14:50Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail12. 02. 2021 12:14Uveřejnění písemné zprávy
Detail15. 01. 2021 15:06Uveřejnění účastníků
Detail15. 01. 2021 15:06Uveřejnění výsledku
Detail30. 09. 2020 10:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 09. 2020 14:06Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 09. 2020 11:30Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail04. 09. 2020 11:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


01. 09. 2020 00:0004. 09. 2020 00:00F2020-030758Oznámení o zahájení zadávacího řízení