PTK Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – architektonická koncepce rozvoje parkového areálu

Základní informace


Název zadávacího postupu

PTK Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. – architektonická koncepce rozvoje parkového areálu

Systémové číslo NEN

N006/23/P00000155

Aktuální stav ZP

Neukončen

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23P00000155

Druh zadávacího postupu

Předběžná tržní konzultace

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 08. 2023 08:36

Specifikace podání


Lhůta pro podání informací

28. 08. 2023 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Alexandra

Příjmení

Farkačová

E-mail

sfarkacova@gmail.com

Telefon 1

+420 734311606

Předmět


Popis předmětu

Vážení dodavatelé, zadavatel – Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, se sídlem Vsetínská 941/78 (dále jen „zadavatel“) – hodlá během druhé poloviny roku 2023 realizovat výběrové řízení, jehož výsledkem bude zpracování studie rozvoje parkového areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí p. o. Cílem je navrhnout a zpracovat dispoziční, materiálové a estetické řešení, s přihlédnutím na požadavky investora, na komplexní rozvoj parkového areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. nacházejícího se na pozemcích p. č. 1076 a 1080/I a 1081, katastrální území Valašské Meziříčí – Město. Do studie je nutné začlenit stávající stavby, prvky, komunikace apod., a to včetně vedených a napojených interních sítí. Účelem studie je sjednocení vizuálního vzhledu areálu a všech jeho prvků s ohledem na předpokládaných či schválený rozvoj. Obecné požadavky na řešení: • vytvořit pro návštěvníky i pracovníky příjemné, inspirující a motivační prostředí (například jak zpříjemnit pobyt návštěvníků před a po skončení akcí) • celkové zvýšení bezpečnosti návštěvníků, zejména ve večerních a nočních hodinách • navrhnou a zpracovat opatření směřující ke snížení hluku v areálu z dopravy, zejména z dopravní komunikace 1. třídy, ulice Vsetínská • vytvořit podmínky a prvky vedoucí ke zvýšení biodiverzity v areálu a i přes intenzivní využití areálu při akcích akcentovat přírodu • návrh komplexního využití dešťové vody v celém areálu - zachování vody v areálu Součástí veřejné zakázky bude zpracování DPS na opravu a vybudování nového oplocení, která má své samostatné uživatelské zadání. Vizuální a materiálové řešení opravy oplocení bude již vycházet ze zpracované studie. Zadavatel si dovoluje pozvat potenciální dodavatele na hromadnou předběžnou tržní konzultaci, na kterou může navazovat individuální předběžná tržní konzultace se všemi účastníky hromadné konzultace ve smyslu § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Cílem předběžných tržních konzultací (dále také „PTK“) je zejména seznámit dodavatele se záměrem a požadavky zadavatele a diskutovat s nimi možnosti rozsahu zpracování studie a rovněž lhůty pro realizaci navazující předmětné veřejné zakázky, aby zadavatel mohl nastavit zadávací podmínky v souladu se zásadami ukotvenými v zákoně. Zadavatel si vyhrazuje možnost zaslat další podrobnosti předmětu předběžných tržních konzultací přihlášeným zájemcům po uplynutí termínu pro přihlášení k PTK (viz dále). Předběžné tržní konzultace budou vedeny tak, aby nebyla narušena hospodářská soutěž, ani zásady zadávání veřejných zakázek ve smyslu § 6 zákona. Hromadná předběžná tržní konzultace se uskuteční dne 28. 8. 2023, se začátkem ve 13:00 hodin. Termín pro přihlášení se na hromadnou předběžnou tržní konzultaci, která je zároveň podmínkou pro případnou účast na navazující individuální konzultaci, je do 24. 8. 2023 do 12:00. Vzhledem k povinnosti dodavatele dodržovat zásady zadávání veřejných zakázek, s ohledem na § 211 zákona, podle kterého „Komunikace mezi zadavatelem a dodavateli v zadávacím řízení a při zvláštních postupech podle části šesté probíhá písemně; není-li v tomto zákoně stanoveno jinak, lze použít i ústní komunikaci, je-li obsah v dostatečné míře zdokumentován, zejména zápisy, zvukovými nahrávkami nebo souhrny hlavních prvků komunikace“, a tedy nezbytnost řádného zdokumentování postupu zadavatele, bude z průběhu předběžných tržních konzultací pořízen audiovizuální záznam a písemný zápis, o čemž budou účastníci předběžných tržních konzultací informováni před jejich zahájením. Audiovizuální záznam bude určen výhradně pro potřeby zadavatele, nebude uveřejňován, a stane se součástí dokumentace o výběrovém řízení. Zájemci o předběžnou tržní konzultaci, nechť se přihlásí kontaktní osobě, kterou je Dagmar Konvičná, e-mail: dkonvicna@astrovm.cz, tel. +420 571 611 928, a to nejpozději do 24. 8. 2023 do 12:00 hod. Přihlášeným zájemcům budou poskytnuty bližší informace ohledně přesného času, místa jednání a způsobu prokazování totožnosti před uskutečněním předběžné tržní konzultace Po skončení předběžných tržních konzultací (hromadné i individuální části) bude vyhotoven zápis, který bude zaslán všem zúčastněným dodavatelům e-mailem, na adresu uvedenou zájemci PTK.

Kód z číselníku NIPEZ

71240000-2

Název z číselníku NIPEZ

Architektonické, technické a plánovací služby

Kód z číselníku CPV

71240000-2

Název z číselníku CPV

Architektonické, technické a plánovací služby

Název předmětu

Architektonické, technické a plánovací služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail18. 08. 2023 08:36Uveřejnění informace o trhu