Detail uveřejnění

Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

13. 03. 2020 12:48

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailDotaz: Dobrý den, Žádáme Vás o objasnění zadávací dokumentace – přílohy č.1. Jakým způsobem mají uchazeči ocenit požadovaný sortiment, když v jednom řádku, kde mají uchazeči nabídnout jednu cenu, požaduje zadavatel několik různých specifikací položky natolik odlišných, že cenu nelze sjednotit, protože mají zcela jiné nákupní ceny. S tímto způsobem sjednocení specifikace položek se setkáváme například u barevných variant položek, nikoliv u různých požadavků na formát například obálky: řádek přílohy č.1 - 234 – 236, různé šířky hřbetů u archivačních boxů: řádek 282-283, desky s drukem – různé formáty: řádek 466-471. Tašky- sjednocená položka u formátů C4 / C5 / B4 / B5 a mnoho dalších položek. Dle našeho názoru by bylo vhodné, kdyby zadavatel upravil přílohu č.1 a pro sjednocené položky vytvořil nové řádky pro ocenění. Děkuji Odpověď : Zasíláme dle požadavku upravenou přílohu s názvem ZD_kancelarske_potreby_priloha1_seznam.xlsx a ZD_kancelarske_potreby_priloha1_seznam_pracovní.xlsx (pouze pracovní verze). Jako součást podané nabídky musí být vyplněná příloha s názvem ZD_kancelarske_potreby_priloha1_seznam.xlsx. Při porušení této zadávací podmínky bude účastník z výběrového řízení vyřazen. Příloha s názvemZD_kancelarske_potreby_priloha1_seznam.xlsx je nedílnou součástí Zadávací dokumentací. Na základě těchto skutečností posouváme termín pro podání nabídky na 31.3.2020.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailZD_kanc potreby_MSK_fin_úprava.pdf 13. 03. 2020 12:48Dokument není zavirovaný
DetailZD_kancelarske_potreby_priloha1_seznam_pracovni.xlsx 13. 03. 2020 12:48Dokument není zavirovaný
DetailZD_kancelarske_potreby_priloha1_seznam.xlsx 13. 03. 2020 12:48Dokument není zavirovaný