Nákup kancelářského nábytku

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo NEN

N006/17/V00009711

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00009711

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě RS s více uchazeči v režimu ZVZ

Specifikace zadávacího řízení

Minitendr (zadání na základě rámcové dohody)

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 12. 2017 21:20

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Monika

Příjmení

Pražanová

E-mail

krpulk.e.vz@pcr.cz

Telefon 1

+420 725902073

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky na základě rámcové smlouvy je nákup kancelářského nábytku dle specifikace uvedené v příloze č. 1. Součástí nabídky musí být vyplněný návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou, který je součástí této výzvy a uvedení jednotkových cen v Kč bez DPH a vč. DPH požadovaného nábytku. Pokud souhlasíte s poskytováním výše specifikovaného plnění, odešlete písemné potvrzení v příslušném formuláři Národního elektronického nástroje zadavateli nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení výzvy k plnění veřejné zakázky a nejpozději do 5 pracovních dnů potvrzený návrh kupní smlouvy.

Kód z číselníku NIPEZ

39120000-9

Název z číselníku NIPEZ

Stoly, skříně, psací stoly a knihovny

Kód z číselníku CPV

39120000-9

Název z číselníku CPV

Stoly, skříně, psací stoly a knihovny

Textové pole pro popis místa plnění

Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje, Petrovická 172, 403 40 Ústí nad Labem

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
Detailcelková nabídková cena39120000-9Stoly, skříně, psací stoly a knihovny

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P16V00001118

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 12. 2017 21:50Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 12. 2017 21:49Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 12. 2017 21:21Uveřejnění účastníků
Detail20. 12. 2017 21:20Uveřejnění výsledku