OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb
Základní informace
Název zadávacího postupu
OS Plzeň-město - zajištění komplexních tiskových služeb
Zadavatel
Okresní soud Plzeň - městoSystémové číslo NEN
N006/25/V00016825
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00016825
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
výjimka
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 06. 2025 08:03
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
26. 06. 2025 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Josef
Příjmení
Berka
Telefon 1
+420 377869207Telefon 2
+420 737853477Fax
+420 377869202
Předmět
Popis předmětu
Uzavření Servisní a materiálové smlouvy s jediným dodavatelem pro období 48 měsíců ode dne 1. 8. 2025 do 31. 7. 2029 na zajištění tiskových služeb v sídle zadavatele včetně kompletní dodávky multifunkčních zařízení, jež budou po celou dobu plnění smlouvy ve vlastnictví dodavatele. Součástí předmětu plnění je: - komplexní periodická údržba - servis strojů a opravy tiskových zařízení včetně dodání náhradního tiskového zařízení v případě jeho neopravitelnosti dle čl. VI. Smlouvy - dodávka originálních náhradních dílů - automatizovaná dodávka spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) včetně odpadových nádobek - odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet (dále „toner“) a odp. nádobek - automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek - automatické odesílání požadavků na dodání toneru - automatické odesílání hlášení o potřebě údržby a opravy – servisní zásah - dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu - doprava tiskových zařízení do místa plnění Smlouvy včetně instalace a zaškolení obsluhy, a to i v případě výměny - dovozní a recyklační poplatky - kontrola optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích - správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců - elektronická fakturace vč. detailního rozpisu - odvoz tiskových zařízení při ukončení Smlouvy - skladové zásoby toneru u Odběratele v rozsahu 1 náhradní toner ke každému tiskovému zařízení
Kód z číselníku NIPEZ
79521000-2
Název z číselníku NIPEZ
Kopírovací služby
Hlavní místo plnění
Plzeňský kraj
Kód z číselníku CPV
79521000-2
Název z číselníku CPV
Kopírovací služby
Název předmětu
Kopírovací služby
Textové pole pro popis místa plnění
Okresní soud Plzeň-město, Nádražní 325/7, 306 23 Plzeň
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Kopírovací služby | 79521000-2 | Kopírovací služby | ||
Opravy a údržba kancelářských strojů | 50310000-1 | Opravy a údržba kancelářských strojů | ||
Tiskárny a kresliče | 30232100-5 | Tiskárny a kresliče | ||
Tiskařské a související služby | 79800000-2 | Tiskařské a související služby | ||
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje | 30125110-5 | Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje |
Místo plnění
CZ032 | Plzeňský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 07. 2025 06:52 | Uveřejnění účastníků | |||
31. 07. 2025 06:52 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 07. 2025 10:03 | Uveřejnění oznámení o výběru | |||
16. 06. 2025 08:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |