Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb

Základní informace


Název zadávacího postupu

Tržní konzultace - Zabezpečení letecké přepravy a dalších služeb

Systémové číslo NEN

N006/19/P00000125

Aktuální stav ZP

Plánován

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19P00000125

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

90 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 12. 2019 11:49

Specifikace podání


Kontaktní osoba zadavatele


Předmět


Popis předmětu

Zabezpečení mezinárodní letecké komerční přepravy a dalších služeb do všech světových destinací pro potřeby zajištění služebních cest a návštěv pro vojáky z povolání a pracovních cest a návštěv pro zaměstnance Ministerstva obrany v jednotlivých cestovních třídách, včetně zajištění dalších služeb (ubytování, jízdenek, pronájmu automobilů atd. - dle požadavků zadavatele na zabezpečení služeb). Předpokládaný objem odebraných služeb za 36 měsíců: letecká doprava - cca 8 000 ks, ubytování - cca 4 000 ks, jízdenky - cca 600 ks. Zadavatel informuje možné dodavatele o svém záměru vést předběžné tržní konzultace dle § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění s odborníky či dodavateli s cílem připravit zadávací podmínky a informovat dodavatele o svých záměrech a požadavcích. Předběžné tržní konzultace budou vedeny dne 21. ledna 2020 od 13:00 hodin na adrese Ministerstvo obrany, Sekce nakládání s majetkem, Odbor nabývání movitého majetku, náměstí Svobody 471/4, 160 01 Praha 6. Sraz účastníků je od 12:45 do 12:55 hodin v přízemí budovy na výše uvedené adrese - v místnosti Informace. Zúčastnit se předběžných tržních konzultací jsou oprávněni 2 zástupci dodavatele. Při vstupu do vojenského objektu bude po účastnících předběžných tržních konzultací požadováno předložení platného průkazu totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), zástupce účastníka se dále prokáže oprávněním účastnit se předběžných tržních konzultací (tj. statutární orgán účastníka předloží výpis z obchodního rejstříku, zástupce písemné zmocnění statutárního orgánu účastníka, apod.). Zadavatel požaduje, aby dodavatel informoval o svém záměru účastnit se osobních tržních konzultací alespoň 1 den předem a to na e-mail zadavatele onmm@army.cz.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail18. 12. 2019 13:35Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail18. 12. 2019 11:49Uveřejnění zadávacích podmínek18. 12. 2019 13:36Ing. Michal Pelc