Odsávací jednotka - nákup

Základní informace


Název zadávacího postupu

Odsávací jednotka - nákup

Systémové číslo NEN

N006/24/V00011942

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00011942

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum zrušení ZP

28. 06. 2024 10:00

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 06. 2024 06:30

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

13. 06. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Bc.

Jméno

Zuzana

Příjmení

Schmidová

E-mail

eko662400@army.cz

Telefon 1

+420 973307035

Telefon 2

+420 601579397

Předmět


Popis předmětu

Účelem smlouvy je zabezpečení nákupu mobilní odsávací jednotky jako obměnu zastaralého vybavení automobilní dílny. Důvodem je zabezpečení bezpečného provozu na automobilní dílně a splnění bezpečnostních norem pro pobyt osob v daném prostoru při opravách techniky a provádění svářecích prací. Cílem je zabezpečit, zvýšit a udržet schopnost v soběstačnosti při zabezpečení běžného života v rámci oprav a servisu vozidel jednotek AČR. Dodržování zákonu 262/2006 Sb. – zákoník práce § 101, nařízení vlády 101/2005 Sb. § 3, nařízení vlády 361/2007 Sb. § 42 - nucené větrání. Závazek prodávajícího dodat zboží definované touto smlouvou. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu za podmínek stanovených touto smlouvou 3 ks mobilní odsávací jednotky - 1 kus odsávací jednotky s filtrací ke svařovacímu stolu, 2 kusy mobilní odsávací jednotky výfukových plynů (dále jen „zboží“) splňující minimálně níže uvedené parametry a požadavky: Použití: určeno pro zabezpečení odtahu nebezpečných spalin a škodlivých plynů z prostoru dílny. Konstrukce: kvalitní, pevná, odolná, výkonný motor pro každodenní využití. Požadavky a technické parametry jsou součástí návrhu kupní smlouvy. Dodávané zboží musí splňovat min. technické normy pro požadované zařízení (ČSN, EN) včetně podmínek ochrany zdraví a bezpečnosti při práci dle platné legislativy ČR: - zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky + příslušenství; - vyhláška č. 48/1982 Sb., kterou se stanoví základní požadavky k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení, ve znění pozdějších předpisů; - zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků; - elektrická zařízení musí splňovat požadavky zákona č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh a nařízení vlády č. 118/2016 Sb., o posuzování shody elektrických zařízení určených pro používání v určitých mezích napětí při jejich dodávání na trh. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu zboží nejdéle do 31. Října 2024, splňující uvedené parametry a požadavky ve specifikaci zboží, která je přílohou VZ. Závazek objednatele za řádně dodané zboží zaplatit dohodnutou cenu. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, RN zboží, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Olomouc (pojištění, balné, doprava, náklady na katalogizaci, proškolení osob, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy. Nabídky budou v souladu s ustanovením § 114 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání VZ, hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, konkrétně podle nejnižší nabídkové ceny. Měrnou jednotkou bude částka v Kč bez DPH za MJ, včetně pořizovacích nákladů (pojistné, balné, doprava, náklady na katalogizaci, apod.). Ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude hodnocena ta s nejnižší nabídkovou cenou. V případě, že bude existovat několik nabídek se shodnou nejnižší nabídkovou cenou, bude jako druhé dodatečné kritérium volena délka poskytnuté záruky za jakost, měřená v měsících. Výhodnější bude vyšší počet měsíců záruky za jakost. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.

Kód z číselníku NIPEZ

42521000-4

Název z číselníku NIPEZ

Zařízení pro odsávání kouře

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

42521000-4

Název z číselníku CPV

Zařízení pro odsávání kouře

Název předmětu

Zařízení pro odsávání kouře

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský útvar 6624 Olomouc

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZařízení pro odsávání kouře42521000-4Zařízení pro odsávání kouře

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 06. 2024 10:26Uveřejnění o zrušení
Detail28. 06. 2024 10:21Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail20. 06. 2024 13:17Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 06. 2024 06:30Uveřejnění zadávacích podmínek