RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.
Základní informace
Název zadávacího postupu
RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00005408
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00005408
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
01. 03. 2023 09:33
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
16. 03. 2023 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Thielová
thielovam@army.cz
Telefon 1
+420 973487323
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatelské společnosti uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 700 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to maximálně do 15 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-14:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží zahrnutý v ceně objednávky. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. Požadavky: Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.
Kód z číselníku NIPEZ
33140000-3
Název z číselníku NIPEZ
Zdravotnický spotřební materiál
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
33140000-3
Název z číselníku CPV
Zdravotnický spotřební materiál
Název předmětu
Zdravotnický spotřební materiál
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek, viz. návrh RD.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Zdravotnický spotřební materiál | 33140000-3 | Zdravotnický spotřební materiál |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 12:51 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
21. 03. 2024 11:07 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 04. 2023 10:01 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 04. 2023 10:01 | Uveřejnění výsledku | |||
23. 03. 2023 10:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
02. 03. 2023 14:15 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
01. 03. 2023 09:33 | Uveřejnění zadávacích podmínek |