RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00005408

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00005408

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 03. 2023 09:33

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

16. 03. 2023 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatelské společnosti uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 700 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to maximálně do 15 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-14:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží zahrnutý v ceně objednávky. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. Požadavky: Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33140000-3

Název z číselníku NIPEZ

Zdravotnický spotřební materiál

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

33140000-3

Název z číselníku CPV

Zdravotnický spotřební materiál

Název předmětu

Zdravotnický spotřební materiál

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek, viz. návrh RD.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZdravotnický spotřební materiál33140000-3Zdravotnický spotřební materiál

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 12. 2024 12:51Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 03. 2024 11:07Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail03. 04. 2023 10:01Uveřejnění účastníků
Detail03. 04. 2023 10:01Uveřejnění výsledku
Detail23. 03. 2023 10:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail02. 03. 2023 14:15Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail01. 03. 2023 09:33Uveřejnění zadávacích podmínek