Nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín

Systémové číslo NEN

N006/23/V00008680

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00008680

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Přímé zadání

Specifikace zadávacího řízení

přímé zadání

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

14. 04. 2023 10:10

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 04. 2023 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín z důvodu zabezpečení odborné činnosti VVetÚ vyšetřování krve služebních psů a sportovních koní ASC Dukla Praha v rámci diagnostiky onemocnění a preventivních prohlídek. IDEXX spotřební materiál nelze nahradit alternativním materiálem jiné společnosti z důvodu nekompatibility s přístroji společnosti IDEXX Laboratories s.r.o.. Navrhovaný dodavatel je výhradním dodavatelem požadovaného materiálu v České republice, což je doloženo „Čestným prohlášením“ v příloze průzkumu trhu. Požadujeme délku exspirace minimálně 9 měsíců od dodání zboží. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem (kontaktní osobou). Nákup zboží bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Uzavření kupní smlouvy s plněním ve dvou etapách: - první etapa s termínem dodávky zboží do 30.4.2023 s minimální délkou exspirace 9 měsíců od dodání zboží - druhá etapa s termínem dodávky zboží od 9. 10. do 12. 10. 2023 s minimální délkou exspirace 9 měsíců od dodání zboží Seznam požadovaného zboží pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. U položek, které nebudou účtovány (“nulová“ cena) bude následně vystavena darovací smlouva. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Součástí přílohy č.3 je příloha ve formátu Excel o 2 listech (I.etapa a II.etapa dodání zboží) č.1 ke kupní smlouvě č. SpMO 25722/2023-684809/.., rovněž nutno vyplnit. Účastník VZMR je výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR. Žádáme o předložení Čestného prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR pro rok 2023 v přílohové části. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-5.

Kód z číselníku NIPEZ

33141625-7

Název z číselníku NIPEZ

Diagnostické sady

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

33141625-7

Název z číselníku CPV

Diagnostické sady

Název předmětu

Diagnostické sady

Textové pole pro popis místa plnění

Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček - Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín - Odloučené pracoviště 6848/09 Chotyně, 463 34 Hrádek nad Nisou - Odloučené pracoviště 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, V

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDiagnostické sady33141625-7Diagnostické sady

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 12. 2024 14:08Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 11. 2023 09:46Uveřejnění účastníků
Detail02. 11. 2023 09:46Uveřejnění výsledku
Detail14. 04. 2023 10:10Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele