Nákup laboratorního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup laboratorního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00016441

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00016441

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 06. 2023 10:09

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

22. 06. 2023 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup laboratorního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín. Zabezpečení dodávky materiálu s cílem diagnostikovat nákazy. Z důvodu zabránění jejich šíření vydává Státní veterinární správa Praha Metodiku kontroly zdraví, kterou se musíme řídit podle veterinárního zákona č. 166/1999 Sb. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33169000-2

Název z číselníku NIPEZ

Chirurgické nástroje

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33169000-2

Název z číselníku CPV

Chirurgické nástroje

Název předmětu

Chirurgické nástroje

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailChirurgické nástroje33169000-2Chirurgické nástroje

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 12. 2024 14:00Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 11. 2023 10:12Uveřejnění účastníků
Detail20. 11. 2023 10:12Uveřejnění výsledku
Detail28. 06. 2023 09:30Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail13. 06. 2023 10:09Uveřejnění zadávacích podmínek