Nákup laboratorního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup laboratorního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/23/V00016441
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00016441
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
13. 06. 2023 10:09
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
22. 06. 2023 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Thielová
thielovam@army.cz
Telefon 1
+420 973487323
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup laboratorního materiálu pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín. Zabezpečení dodávky materiálu s cílem diagnostikovat nákazy. Z důvodu zabránění jejich šíření vydává Státní veterinární správa Praha Metodiku kontroly zdraví, kterou se musíme řídit podle veterinárního zákona č. 166/1999 Sb. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
Kód z číselníku NIPEZ
33169000-2
Název z číselníku NIPEZ
Chirurgické nástroje
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
33169000-2
Název z číselníku CPV
Chirurgické nástroje
Název předmětu
Chirurgické nástroje
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Chirurgické nástroje | 33169000-2 | Chirurgické nástroje |
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 14:00 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 11. 2023 10:12 | Uveřejnění účastníků | |||
20. 11. 2023 10:12 | Uveřejnění výsledku | |||
28. 06. 2023 09:30 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
13. 06. 2023 10:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |