Nákup ELISA testů pro stanovení alergenů v potravinách a krmivech pro OLD u VVetÚ Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup ELISA testů pro stanovení alergenů v potravinách a krmivech pro OLD u VVetÚ Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00020813

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00020813

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

59 687,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 07. 2023 13:15

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 08. 2023 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup ELISA testů pro stanovení alergenů v potravinách a krmivech pro OLD u VVetÚ Hlučín. Materiál je pořizován k zabezpečení stanovení alergenů v potravinách a krmivech a také zároveň látek navyšujících obsah živočišných bílkovin v masných výrobcích. Testy musí být schopny stanovit gliadin, sóju a vejce zejména v masných výrobcích, gliadin a sóju v krmivech. Součástí dodání setů je požadováno zaškolení obsluhy na práci se sety a vyhodnocení na elisareaderu Versamax. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33694000-1

Název z číselníku NIPEZ

Diagnostika

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33694000-1

Název z číselníku CPV

Diagnostika

Název předmětu

Diagnostika

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDiagnostika33694000-1Diagnostika

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 12. 2024 13:53Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail04. 10. 2023 11:18Uveřejnění účastníků
Detail04. 10. 2023 11:17Uveřejnění výsledku
Detail10. 08. 2023 06:47Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail25. 07. 2023 13:15Uveřejnění zadávacích podmínek