7. výzva na servis vozidel s podvozkem T-815
Základní informace
Název zadávacího postupu
7. výzva na servis vozidel s podvozkem T-815
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00035279
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00035279
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
06. 11. 2024 12:56
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Bc.
Jméno
Zuzana
Příjmení
Schmidová
eko662400@army.cz
Telefon 1
+420 973307035
Telefon 2
+420 601579397
Předmět
Popis předmětu
Účelem VZ je zabezpečení oprav a servisu vozidel s podvozkem T-815 Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení oprav a servisu vozidel s podvozkem T-815 u 15. ženijního pluku v Bechyni z důvodu zabezpečení jejich provozuschopnosti. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Kód z číselníku NIPEZ
50114000-7
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba nákladních automobilů
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50114000-7
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba nákladních automobilů
Název předmětu
Opravy a údržba nákladních automobilů
Textové pole pro popis místa plnění
provozovna zhotovitele
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P24V00007244
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
27. 11. 2024 08:13 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 11. 2024 12:56 | Uveřejnění výsledku | |||
06. 11. 2024 12:56 | Uveřejnění účastníků |