Nákup testů pro stanovení manganu a hliníku včetně kyvet pro OLD u VVetÚ Hlučín pro provádění odborných metod akreditovanou laboratoří.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup testů pro stanovení manganu a hliníku včetně kyvet pro OLD u VVetÚ Hlučín pro provádění odborných metod akreditovanou laboratoří.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00025191

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00025191

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 08. 2024 09:15

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 08. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup testů pro stanovení manganu a hliníku včetně kyvet pro OLD u VVetÚ Hlučín pro provádění odborných metod akreditovanou laboratoří. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění včetně bezpečnostních listů k položkám č.1 a č.2 v českém jazyce. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v českém jazyce. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady výpisy z obchodního a živnostenského, rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Kód z číselníku NIPEZ

24950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Specializované chemické výrobky

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

24950000-8

Název z číselníku CPV

Specializované chemické výrobky

Název předmětu

Specializované chemické výrobky

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2024 14:17Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail11. 10. 2024 10:53Uveřejnění výsledku
Detail11. 10. 2024 10:53Uveřejnění účastníků
Detail05. 09. 2024 12:35Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail16. 08. 2024 09:15Uveřejnění zadávacích podmínek