Nákup 1 ks kompresorové autochladničky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup 1 ks kompresorové autochladničky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00006983
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00006983
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
13. 03. 2024 13:41
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
22. 03. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – 1 ks kompresorové autochladničky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Podrobný popis – specifikace, technické požadavky a ostatní požadavky na dodávku zařízení: – kompresorová autochladnička - celkem 1 ks – specifikace – parametry : - úložný objem autochladničky min. 40 litrů do max. 50 litrů - napětí 12/24/230 V - izolace PUR - termostatická regulace minimálně +10 °C do -18 °C - hmotnost do 25 kg - vnější rozměry – V/D/Š 500x650x360 mm ± 50 mm (velikost uváděna bez madla) - barva – stříbrná nebo šedá nebo černá - ovládání pomocí regulátoru teploty, zabudovaný digitální ukazatel teploty na ovládacím panelu (vizuální kontrola teploty bez nutnosti otevírat poklop lednice), vnitřní prostor nerozdělen na více než jednu chladící komoru, madla, plně uzavíratelný poklop, kabeláž k možnosti napájení lednice - záruka 2 roky. Požadujeme předložit technickou specifikaci a foto. Přehled požadovaného majetku – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín a to nejpozději do 30 dnů od podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. V případě neúplných nabídek zadavatel vyzve daného účastníka VZMR k doplnění prostřednictvím výzvy k doplnění (objasnění) nabídky. V případě závažných pochybení účastníka může vyřadit. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Požadované doklady prokazující kvalifikaci - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR.
Kód z číselníku NIPEZ
39711130-9
Název z číselníku NIPEZ
Chladničky
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
39711130-9
Název z číselníku CPV
Chladničky
Název předmětu
Chladničky
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 13:37 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 05. 2024 09:56 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 05. 2024 09:56 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 04. 2024 13:43 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
26. 03. 2024 13:45 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
13. 03. 2024 13:41 | Uveřejnění zadávacích podmínek |