Nákup diagnostického spotřebního materiálu pro přístroj IndiMag48 pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup diagnostického spotřebního materiálu pro přístroj IndiMag48 pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín

Systémové číslo NEN

N006/24/V00012308

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00012308

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

29. 04. 2024 13:39

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10. 05. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu pro přístroj IndiMag48 pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín pro provádění odborných vyšetření v oblasti molekulární biologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín s cílem diagnostikovat nákazy. Spotřební materiál k zabezpečení provozu přístroje IndiMag48, který vlastníme. Jde o automatický systém pro izolaci nukleových kyselin DNA/RNA ze vzorků. Požadujeme délku minimální exspirace 12 měsíců od data dodání. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 kalendářních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 kalendářních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Kód z číselníku NIPEZ

33190000-8

Název z číselníku NIPEZ

Různé zdravotnické přístroje a výrobky

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33190000-8

Název z číselníku CPV

Různé zdravotnické přístroje a výrobky

Název předmětu

Různé zdravotnické přístroje a výrobky

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2024 13:43Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail11. 07. 2024 07:15Uveřejnění výsledku
Detail11. 07. 2024 07:15Uveřejnění účastníků
Detail27. 05. 2024 14:04Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail29. 04. 2024 13:39Uveřejnění zadávacích podmínek