Detail
Základní informace
Úřední název
GTH catering a.s.
IČO
09342061
DIČ
CZ09342061
Obec
Praha
Část obce
Chodov
Ulice
Tomíčkova
Číslo popisné
2144
Číslo orientační
1
PSČ
14800
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
19. 07. 2024
Evidenční číslo smlouvy
52531/2023-212001/23
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Jedná se o uzavření rámcové dohody na provádění smluvního – závodního stravování u VÚ 2120 Pardubice v délce trvání 12 měsíců s plněním od 1.11. 2023 do 31.10 2024. Popisná specifikace požadovaných úkonů je uvedena v Příloze 3 této výzvy, vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky. V případě technických dotazů kontaktujte o.z. Hanu Kvochovou tel. 973 244 244. Požadavek na zadání služby ( Příloha 2) vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky. Cena z této přílohy musí být shodná s cenou soutěžní. Vyplněný návrh rámcové dohody a přiložené přílohy musí být součástí cenové nabídky uchazeče při podání nabídky! Nabídka, bez řádně vyplněných příloh a jednatelem společnosti podepsaným návrhem dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Nedílnou součástí dohody je příloha č. 1 – Specifikace jídelního lístku. Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje spojené s provedením požadované služby, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Nabídka, bez řádně vyplněným a statutárním orgánem podepsaným návrhem rámcové dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky a kopie pojistné smlouvy odpovědnosti za škody vzniklé v souvislosti s provozní činností. Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu. Rámcová dohoda Rámcová dohoda slouží, jako informace o smluvních podmínkách a je nutné ji vyplnit, podepsat (statutárním orgánem, jednatelem, v případě, že máte elektronický podpis můžete jej použít) a přiložit k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Pokud podepíše návrh dohody zplnomocněná osoba, požadujeme k nabídce přiložit plnou moc. V případě připomínek ke smluvním podmínkám je možno doplnit do návrhu dohody. Nejedná se o závaznou dohodu. Závazná rámcová dohoda bude vložena zadavatelem po „Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky“. Upozornění!!!: Závazná dohoda musí být podepsána oprávněnou osobou (statutárním orgánem) nebo zplnomocněnou osobou. V případě nevložení vyplněné dohody bude Vaše nabídka vyřazena z hodnocení. Nedílnou součástí dohody je příloha č. 1 – Specifikace jídelního lístku. Příloha č.3 - Specifikace zakázky smluvní stravování. Tato příloha musí být součástí Vaší nabídky. Cena za oběd s DPH je cena soutěžní. Musí být shodná s cenou uvedenou v rámcové dohodě a zadanou v NEN ! Příloha č. 2- Požadavek na zadání smluvního stravování. Tato příloha slouží dodavateli k orientaci v zakázce – jsou zde uvedeny požadavky zadavatele na obsah, plnění a kvalitu požadované služby. Vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky.
Smluvní cena bez DPH
58 165,71
Smluvní cena s DPH
65 145,60
Smluvní cena s dodatky bez DPH
58 165,71
Smluvní cena s dodatky s DPH
65 145,60
Měna
CZK
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne