Detail

Základní informace


Úřední název

GTH catering a.s.

IČO

09342061

DIČ

CZ09342061

Obec

Praha

Část obce

Chodov

Ulice

Tomíčkova

Číslo popisné

2144

Číslo orientační

1

PSČ

14800

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

19. 07. 2024

Evidenční číslo smlouvy

52531/2023-212001/23

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Jedná se o uzavření rámcové dohody na provádění smluvního – závodního stravování u VÚ 2120 Pardubice v délce trvání 12 měsíců s plněním od 1.11. 2023 do 31.10 2024. Popisná specifikace požadovaných úkonů je uvedena v Příloze 3 této výzvy, vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky. V případě technických dotazů kontaktujte o.z. Hanu Kvochovou tel. 973 244 244. Požadavek na zadání služby ( Příloha 2) vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky. Cena z této přílohy musí být shodná s cenou soutěžní. Vyplněný návrh rámcové dohody a přiložené přílohy musí být součástí cenové nabídky uchazeče při podání nabídky! Nabídka, bez řádně vyplněných příloh a jednatelem společnosti podepsaným návrhem dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Nedílnou součástí dohody je příloha č. 1 – Specifikace jídelního lístku. Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje spojené s provedením požadované služby, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Nabídka, bez řádně vyplněným a statutárním orgánem podepsaným návrhem rámcové dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky a kopie pojistné smlouvy odpovědnosti za škody vzniklé v souvislosti s provozní činností. Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu. Rámcová dohoda Rámcová dohoda slouží, jako informace o smluvních podmínkách a je nutné ji vyplnit, podepsat (statutárním orgánem, jednatelem, v případě, že máte elektronický podpis můžete jej použít) a přiložit k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Pokud podepíše návrh dohody zplnomocněná osoba, požadujeme k nabídce přiložit plnou moc. V případě připomínek ke smluvním podmínkám je možno doplnit do návrhu dohody. Nejedná se o závaznou dohodu. Závazná rámcová dohoda bude vložena zadavatelem po „Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky“. Upozornění!!!: Závazná dohoda musí být podepsána oprávněnou osobou (statutárním orgánem) nebo zplnomocněnou osobou. V případě nevložení vyplněné dohody bude Vaše nabídka vyřazena z hodnocení. Nedílnou součástí dohody je příloha č. 1 – Specifikace jídelního lístku. Příloha č.3 - Specifikace zakázky smluvní stravování. Tato příloha musí být součástí Vaší nabídky. Cena za oběd s DPH je cena soutěžní. Musí být shodná s cenou uvedenou v rámcové dohodě a zadanou v NEN ! Příloha č. 2- Požadavek na zadání smluvního stravování. Tato příloha slouží dodavateli k orientaci v zakázce – jsou zde uvedeny požadavky zadavatele na obsah, plnění a kvalitu požadované služby. Vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky.

Smluvní cena bez DPH

58 165,71

Smluvní cena s DPH

65 145,60

Smluvní cena s dodatky bez DPH

58 165,71

Smluvní cena s dodatky s DPH

65 145,60

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne