RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634
Základní informace
Název zadávacího postupu
RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00023891
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00023891
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
06. 08. 2024 14:04
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
19. 08. 2024 15:30
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jiří
Příjmení
Král
kralj8@army.cz
Telefon 1
+420 973307031
Telefon 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Předmět
Popis předmětu
Účelem VZ je zabezpečení servisních prací, údržby a běžných oprav přívěsů SP5 pod loď MO634. Předmětem díla se pro účely této dohody rozumí provedení servisních prací, údržby a běžných opravy podle obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích výzev na přívěsech SP5. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Kód z číselníku NIPEZ
34000000-7
Název z číselníku NIPEZ
Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
34000000-7
Název z číselníku CPV
Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu
Název předmětu
Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu
Textové pole pro popis místa plnění
provozovna zhotovitele
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 09. 2024 14:59 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 09. 2024 14:59 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 08. 2024 08:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
06. 08. 2024 14:04 | Uveřejnění zadávacích podmínek |