Výzva k rámcové dohodě SML24225017599

Základní informace


Název zadávacího postupu

Výzva k rámcové dohodě SML24225017599

Systémové číslo NEN

N006/24/V00037865

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00037865

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 11. 2024 09:42

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing. Bc.

Jméno

Andrea

Příjmení

Matyášová

E-mail

andrea.matyasova@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973264651

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je vyhotovení a poskytnutí poukázek na stravování (dále jen "stravenky") v nominální hodnotě 130 Kč v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných výzev k plnění. Předpokládaný objem dodání stravenek za dobu účinnosti rámcové dohody: maximální odběr za měsíc 1 980 ks maximální odběr za rok 23 750 ks maximální odběr po dobu platnosti rámcové dohody 47 500 ks. Uvedený maximální objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný počet stravenek bude závislý na potřebách zadavatele, který se může oproti výchozímu měnit. Předmětem plnění je také "rozbalíčkování" (rozdělení přesného počtu stravenek jednotlivým zaměstnancům - cca 95 osob za každý kalendářní měsíc) do personalizovaných obálek (označení obálky jménem a příjmením příslušného zaměstnance) a doprava do místa dodání ( místo dodání uvedeno v čl. V. návrhu rámcové dohody). Dodání poukázek do místa plnění požadujeme do 3 pracovních dnů od podpisu výzvy k plnění. Předání seznamu zaměstnanců (jméno, příjmení, počet stravenek) k rozbalíčkování a personalizaci bude dodavateli zasíláno každý měsíc elektronicky prostřednictvím udaného e-mailu případně zadáním do interní databáze vítězného dodavatele. K výběrovému řízení požadujeme doložit: - řádně vyplněný návrh rámcové dohody opatřený elektronickým podpisem - cenovou kalkulaci (Příloha č. 1) - seznam stravovacích zařízení dodavatele nebo dodavatelem smluvně zajištěných stravovacích zařízení, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla (tzn. snídaně a/nebo oběd a/nebo večeře) v Libereckém kraji. - čestné prohlášení splnění základní způsobilosti (příloha č. 2) - čestné prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím (příloha č. 3)

Kód z číselníku NIPEZ

55523000-2

Název z číselníku NIPEZ

Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce

Hlavní místo plnění

Liberecký kraj

Kód z číselníku CPV

55523000-2

Název z číselníku CPV

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Název předmětu

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ051Liberecký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P24V00030249

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 11. 2024 09:42Uveřejnění účastníků
Detail25. 11. 2024 09:42Uveřejnění výsledku