Detail
Základní informace
Úřední název
SIWECO, s.r.o.
IČO
25999664
DIČ
CZ25999664
Obec
Rychnov nad Kněžnou
Část obce
Rychnov nad Kněžnou
Ulice
Strojnická
Číslo popisné
1128
PSČ
51601
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
08. 08. 2024
Evidenční číslo smlouvy
24115004278
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Popis předmětu Nákup odsávacího zařízení Stručný popis položky: Mobilní odsávací zařízení pro odsávání nebezpečných spalin a škodlivých plynů z prostoru dílny, pro zabezpečení BOZP a hygienických norem. Parametrický popis položky: Popis zařízení a technické parametry jsou uvedeny v návrhu kupní smlouvy. KVALIFIKACE Profesní kvalifikační předpoklad dle § 77 odst. 1 ZZVZ. Způsob prokázání: výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje v prosté kopii ne starší 3 měsíců od vyhlášení výběrového řízení. Návrh smlouvy/ objednávky je součástí zadávací dokumentace. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Podáním nabídky dodavatel vyjadřuje souhlas s celým obsahem smlouvy/objednávky včetně příloh. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu smlouvy/objednávky, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu smlouvy/objednávky doplní své údaje. Dodavatelem upravený návrh smlouvy předloží zadavateli v nabídce. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu zboží nejdéle do 31. Října 2024, splňující uvedené parametry a požadavky v návrhu kupní smlouvy, která je přílohou VZ. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, RN zboží, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Olomouc (pojištění, balné, doprava, náklady na katalogizaci, proškolení osob, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou v souladu s ustanovením § 114 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání VZ, hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, konkrétně podle nejnižší nabídkové ceny. Měrnou jednotkou bude částka v Kč bez DPH za MJ, včetně pořizovacích nákladů (pojistné, balné, doprava, náklady na katalogizaci, apod.). Ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude hodnocena ta s nejnižší nabídkovou cenou. V případě, že bude existovat několik nabídek se shodnou nejnižší nabídkovou cenou, bude jako druhé dodatečné kritérium volena délka poskytnuté záruky za jakost, měřená v měsících. Výhodnější bude vyšší počet měsíců záruky za jakost. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.
Smluvní cena bez DPH
159 800,00
Smluvní cena s DPH
193 358,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
159 800,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
193 358,00
Měna
CZK
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne