RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634

Systémové číslo NEN

N006/24/V00023891

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00023891

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

06. 08. 2024 14:04

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 08. 2024 15:30

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

E-mail

kralj8@army.cz

Telefon 1

+420 973307031

Telefon 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem VZ je zabezpečení servisních prací, údržby a běžných oprav přívěsů SP5 pod loď MO634. Předmětem díla se pro účely této dohody rozumí provedení servisních prací, údržby a běžných opravy podle obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích výzev na přívěsech SP5. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Kód z číselníku NIPEZ

34000000-7

Název z číselníku NIPEZ

Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

34000000-7

Název z číselníku CPV

Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu

Název předmětu

Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu

Textové pole pro popis místa plnění

provozovna zhotovitele

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail02. 09. 2024 14:59Uveřejnění výsledku
Detail02. 09. 2024 14:59Uveřejnění účastníků
Detail27. 08. 2024 08:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail06. 08. 2024 14:04Uveřejnění zadávacích podmínek