Detail
Základní informace
Úřední název
QUITTNER & SCHIMEK s.r.o.
IČO
60111461
DIČ
CZ60111461
Obec
Nová Paka
Část obce
Nová Paka
Ulice
Komenského
Číslo popisné
304
PSČ
50901
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
29. 08. 2024
Evidenční číslo smlouvy
24225012473
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Předmětem této dohody je provádění kvalifikovaných oprav kabelových svazků používaných pro kolová bojová vozidla a kolové obrněné transportéry PANDUR, které jsou provedeny technologií NBC a DR-25 (odolnost proti bojovým chemickým látkám, radiačnímu spadu a biologicky aktivním částicím), včetně jednotlivých komponent těchto kabelů po dobu trvání smluvního vztahu. Tabulku cenové kalkulace vyplňte a vložte zpět, další informace viz. přílohy. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 420 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k dílčímu plnění“. Požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy, stanovení předběžné ceny za opravu s vyjádřením případné nerentabilnosti opravy kabelového svazku. Podmínky VŘ: 1. Oprávnění (certifikát) k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (dokument doložit k VŘ); 2. Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody; 3. Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklé, počet odpracovaných normohodin musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy, stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá do 15. 09. 2024 po nabytí účinnosti uzavřené Rámcové dohody s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 45 pracovních dnů od doručení výzvy k dílčímu plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Cena za jednu normohodinu defektace (1 Nh) bez DPH Cena za jednu normohodinu opravy (1 Nh) bez DPH Kritéria hodnocení: Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nabídková cena za 1 Nh (oprava) 70 %. 2. nabídková cena za 1 Nh (defektace) 30 %.
Smluvní cena bez DPH
447 000,00
Smluvní cena s DPH
540 870,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
447 000,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
540 870,00
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29954844
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne