Detail

Základní informace


Úřední název

QUITTNER & SCHIMEK s.r.o.

IČO

60111461

DIČ

CZ60111461

Obec

Nová Paka

Část obce

Nová Paka

Ulice

Komenského

Číslo popisné

304

PSČ

50901

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

29. 08. 2024

Evidenční číslo smlouvy

24225012473

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Předmětem této dohody je provádění kvalifikovaných oprav kabelových svazků používaných pro kolová bojová vozidla a kolové obrněné transportéry PANDUR, které jsou provedeny technologií NBC a DR-25 (odolnost proti bojovým chemickým látkám, radiačnímu spadu a biologicky aktivním částicím), včetně jednotlivých komponent těchto kabelů po dobu trvání smluvního vztahu. Tabulku cenové kalkulace vyplňte a vložte zpět, další informace viz. přílohy. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 420 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k dílčímu plnění“. Požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy, stanovení předběžné ceny za opravu s vyjádřením případné nerentabilnosti opravy kabelového svazku. Podmínky VŘ: 1. Oprávnění (certifikát) k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (dokument doložit k VŘ); 2. Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody; 3. Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklé, počet odpracovaných normohodin musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy, stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá do 15. 09. 2024 po nabytí účinnosti uzavřené Rámcové dohody s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 45 pracovních dnů od doručení výzvy k dílčímu plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Cena za jednu normohodinu defektace (1 Nh) bez DPH Cena za jednu normohodinu opravy (1 Nh) bez DPH Kritéria hodnocení: Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nabídková cena za 1 Nh (oprava) 70 %. 2. nabídková cena za 1 Nh (defektace) 30 %.

Smluvní cena bez DPH

447 000,00

Smluvní cena s DPH

540 870,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

447 000,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

540 870,00

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29954844

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne