Nákup laboratorního skla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup laboratorního skla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00019687

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00019687

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 07. 2024 13:51

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 07. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup laboratorního skla pro OVZT a OLD u VVetÚ Hlučín k provádění laboratorních stanovení. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2 - Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno do 40 pracovních dnů od podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran podle požadavků zadavatele. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Kód z číselníku NIPEZ

33793000-5

Název z číselníku NIPEZ

Laboratorní sklo

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33793000-5

Název z číselníku CPV

Laboratorní sklo

Název předmětu

Laboratorní sklo

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 09. 2024 09:56Uveřejnění výsledku
Detail10. 09. 2024 09:56Uveřejnění účastníků
Detail19. 07. 2024 12:30Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail01. 07. 2024 13:51Uveřejnění zadávacích podmínek